Sseb Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Hey,Ik keek net naar een aflevering van Gamekings van deze week, en aan het eind van het programma werd gezegd: "In de volgende aflevering, beelden van GTA 4!" Nu hoop ik natuurlijk dat het exclusieve beelden zijn ,en niet gewoon wat stukjes uit de trailer. Dus, als jullie geïnteresseerd zijn: Volgende week Dinsdag (24 april) om 21.00 uur tot 22.00 uur op TMF. Die aflevering word herhaald op: -Zaterdag 28 april om 17.30 uur -Zondag 29 april om 12.00 uur -Zondag 29 om 22.00 uur Met Vriendelijke Groeten, Mickey heb ik ook gezien ik kijk elk seizoen maar ik ga ook cker kijken! Reageren
superbassie Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Stop maar met hopen op nieuwe beelden Ze laten gewoon beelden uit de trailer zien die al bijna een maand uit is Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Ik denk het ook, anders zouden ze het echt wel aan een bekender gameprogramma geven. Maar ik ga toch kijken, want ik kijk elke week. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Ik denk het ook, anders zouden ze het echt wel aan een bekender gameprogramma geven. Maar ik ga toch kijken, want ik kijk elke week. ik kijk altijd en heb die aflevering net niet gezien. heb aleen laatste 10 min gezien Reageren
spoeky Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Ik kijk op internet wel als ze toch alleen maar de trailer laten zien. Want mijn vader zal wel tv kijken. En boven heb ik gewoon bijna sneeuwbeeld met tmf. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Ik kijk op internet wel als ze toch alleen maar de trailer laten zien. Want mijn vader zal wel tv kijken. En boven heb ik gewoon bijna sneeuwbeeld met tmf. Ik kijk ook altijd op internet naar Gamekings, ik kijk zoiezo alles online. q;þ Maar m'n halve klas denkt dat we nieuwe info, screens en video's te zien krijgen...-_-' zullen zij strax (waarschijnlijk) op hun bek kijke Reageren
Mister.X Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Ik kijk op internet wel als ze toch alleen maar de trailer laten zien. Want mijn vader zal wel tv kijken. En boven heb ik gewoon bijna sneeuwbeeld met tmf. Ik kijk ook altijd op internet naar Gamekings, ik kijk zoiezo alles online. q;þ Maar m'n halve klas denkt dat we nieuwe info, screens en video's te zien krijgen...-_-' zullen zij strax (waarschijnlijk) op hun bek kijke moet je ze gaan uitlachen man! lijkt me zo vet.. ik heb alle kalenders vol geschreven dat GTA IV bij gamekings komt... dus ik vergeet het niet Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Weet wel dat PU als een van de eersten wel de SA preview mocht doen, en die heb ik gezien. Maar ik ga kijken maar het zal wel niks wezen Reageren
michaelfivez Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Ik denk trailer, anders zou het eerst in amerika te zien zijn... Reageren
bril_idioot Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Waarschijnlijk gaan ze mans lopen doen met de trailer om vervolgens 5 minuten lang oude informatie te herkauwen en te vertellen hoe vet GTA IV wel niet gaat worden... Tenminste dat is wat ik er van verwacht... Reageren
ps34live Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 het zal vel niet om niewe beelden gaan maar ik blijf hopen Reageren
sanfuck Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Waar hebben jullie het toch over met rechten voor ingame beelden de trailer bevat toch ook al ingame beelden zo is tenminste wel gebracht. Reageren
Nickonly Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Waar hebben jullie het toch over met rechten voor ingame beelden de trailer bevat toch ook al ingame beeldenzo is tenminste wel gebracht. Dat komt omdat die door R* zelf is uitgebracht Maar we zullen wel zien wat ze laten zien! Jammer dan als het gewoon uit die trailer is... Reageren
Gino99 Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 (bewerkt) Hey,Ik keek net naar een aflevering van Gamekings van deze week, en aan het eind van het programma werd gezegd: "In de volgende aflevering, beelden van GTA 4!" Nu hoop ik natuurlijk dat het exclusieve beelden zijn ,en niet gewoon wat stukjes uit de trailer. Dus, als jullie geïnteresseerd zijn: Volgende week Dinsdag (24 april) om 21.00 uur tot 22.00 uur op TMF. Die aflevering word herhaald op: -Zaterdag 28 april om 17.30 uur -Zondag 29 april om 12.00 uur -Zondag 29 om 22.00 uur Met Vriendelijke Groeten, Mickey Hehey!!.Dat moet ik gewoon zien!.Bedankt voor het melden.Het zijn zeker gewoon beelden uit de trailer maar met een beetje geluk niet Bewerkt: 21 april 2007 door gino99 Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 (bewerkt) Ik denk het ook, anders zouden ze het echt wel aan een bekender gameprogramma geven. Maar ik ga toch kijken, want ik kijk elke week. ik kijk altijd en heb die aflevering net niet gezien. heb aleen laatste 10 min gezien Hoe kan dat nou? Hij zei op het einde heel hard: EN VOLGENDE WEEK EXCLUSIEVE BEELDEN VAN GTA IV! JAAA! VET!!!!! Zo ongeveer. Bewerkt: 21 april 2007 door Clowntje_93 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.