Jump to content

Beelden van GTA 4 in Gamekings!


mickey

Recommended Posts

Ik denk het ook, anders zouden ze het echt wel aan een bekender gameprogramma geven. Maar ik ga toch kijken, want ik kijk elke week.

ik kijk altijd en heb die aflevering net niet gezien.

heb aleen laatste 10 min gezien

Hoe kan dat nou? Hij zei op het einde heel hard:

EN VOLGENDE WEEK EXCLUSIEVE BEELDEN VAN GTA IV! JAAA! VET!!!!!

Zo ongeveer. ;)

Exclusieve zei hij niet. 0_0

Maar ik denk dat het inderdaad gewoon een trailer is, als iemand al exclusieve beelden krijgt is het niet gamekings. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Clowntje_93

    6

  • Gta-killer

    5

  • Mister.X

    5

  • Sjoeter

    5

Ik denk het ook, anders zouden ze het echt wel aan een bekender gameprogramma geven. Maar ik ga toch kijken, want ik kijk elke week.

ik kijk altijd en heb die aflevering net niet gezien.

heb aleen laatste 10 min gezien

Hoe kan dat nou? Hij zei op het einde heel hard:

EN VOLGENDE WEEK EXCLUSIEVE BEELDEN VAN GTA IV! JAAA! VET!!!!!

Zo ongeveer. ;)

Exclusieve zei hij niet. 0_0

Maar ik denk dat het inderdaad gewoon een trailer is, als iemand al exclusieve beelden krijgt is het niet gamekings. 0_0

gewoon de trailer denk ik idd

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk sowieso wel, als ik het niet vergeet. Gamekings, PU en t powerweb zijn egt meesterlijk (of is dit spamming? :$ )

Nou ja het zou best kunnen dat het exclusieve beelden zijn. De gasten van het powerweb hadden namelijk de (reeds al bekende) feiten ook rechtstreeks van een insider van R*. Ze kregen die feiten dan misschien wat later dan R* zelf al had vrijgegeven, maar het staat vast dat ze 'connecties' hebben binnen R*. Het zou dus best kunnen dat we nieuwe footage te zien krijgen :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk sowieso wel, als ik het niet vergeet. Gamekings, PU en t powerweb zijn egt meesterlijk (of is dit spamming? :$ )

Nou ja het zou best kunnen dat het exclusieve beelden zijn. De gasten van het powerweb hadden namelijk de (reeds al bekende) feiten ook rechtstreeks van een insider van R*.

Och gut, je bedoelt die Onno Bos gast? Die heeft toch helemaal niks te zeggen bij R*... Hij mag echt niet kiezen wie beelden krijgt en wie niet...

Link to comment
Delen op andere websites

oke dat wist ik dan weer niet :$

Maar t zou wel erg vernaaid zijn als t gewoon de trailer gaat worden. Ik bedoel: waarom zou je het dan aankondigen?

Ach, er zijn genoeg mensen die die trailer nog niet gezien hebben ;) Die lijken GTA IV wel vet, maar verdiepen ze zich er niet in.

Link to comment
Delen op andere websites

Zal wel gewoon de trailer worden. Ik heb geen tv thuis, maar ik ben door iemand uitgenodigd, wat ontspanning moet kunnen. En anders kan ik gewoon even bij hem checken of Knight of the Old Republic goed genoeg is :D

Link to comment
Delen op andere websites

oke dat wist ik dan weer niet :$

Maar t zou wel erg vernaaid zijn als t gewoon de trailer gaat worden. Ik bedoel: waarom zou je het dan aankondigen?

Zodat er meer mensen gaan kijken. Kijk in dit topic, hoeveel mensen hebben er inmiddels gezegd dat ze Gamekings gaan kijken? Juist. Gewoon slimme marketing.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...