Clowntje_93 Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 oke dat wist ik dan weer niet :$ Maar t zou wel erg vernaaid zijn als t gewoon de trailer gaat worden. Ik bedoel: waarom zou je het dan aankondigen? Zodat er meer mensen gaan kijken. Kijk in dit topic, hoeveel mensen hebben er inmiddels gezegd dat ze Gamekings gaan kijken? Juist. Gewoon slimme marketing. Nou ik zou sowieso al kijken want ik wil altijd op de hoogte zijn van de laatste games. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Jawhoor het zijn beelden van de trailer! Had je wel kunnen verwachten... The GTA man Reageren
Sjoeter Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) Jawhoor het zijn beelden van de trailer!Had je wel kunnen verwachten... The GTA man That was .... CRAP! en hij komt niet de 27e maar de 19e. die sukkels weten nix! Bewerkt: 24 april 2007 door Sjoeter Reageren
Squidward Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Ik heb het gemist, zeiden ze er nog iets over? Reageren
Sjoeter Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Ik heb het gemist, zeiden ze er nog iets over? neu beetje lulle over de trailer.... meer niet. als je het nog niet gelezen had, hier is nog wat extra (en nieuwe) game informer info: Game informer Q&A Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 viel me heel erg tegen, je kreeg niet eens hele trailer te zien. Maar hun zijn ook geen echte gta fans, meeste games die hun goed vinden vindt ik *** games voor nerds. Reageren
joor593 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 vind het best wel slap 4 weken nadat de trailer uitkomt er ff nog een keer over praten das wel sorry dat ik hed zeg maar heel eer SLAP Greetz yorko Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 1 of 2 van die mensen probeerde gta af te kraken, vond ik ook erg zwak Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Ik heb het gemist, zeiden ze er nog iets over? neu beetje lulle over de trailer.... meer niet. als je het nog niet gelezen had, hier is nog wat extra (en nieuwe) game informer info: Game informer Q&A goeie link, staat veel info die ik nog niet wist Reageren
Biocount Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 die gasten van dat progamma die wisten niet waar ze over praatde en hebben zich er ook niet genoeg inverdiept om een uitzending er over temogen maken vind ik ze zeurde en zaten teklagen over de RAGE ja en het is bij tafel tennis gebruikt? ooit moet het tog ergens als eerste worden gebruikt snap die ophef van RAGE niet zo errig :S en ze klaagde over de trailer .. zo wat? het is de eerste trailer die gemaakt is .. vind dat ze beter hadden kunnen wachten een paar maanden tot er een andere trailer en meer info was.. want wat ze nu allemaal zeiden sloeg nergens op! Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 ik dacht bij mezelf: wat is dit voor crap??????? jezus, wat een n00bs eigenlijk? hebben zij bijvoorbeeld de GamInformer niet gelezen dan? ze hadden er best wel wat dieper in mogen gaan, er is immers zoveel info beschikbaar (dat weten zij ook wel hoor) en dan is dit alles wat ze te zeggen hebben. eerst reviewen ze een paar crappy DS-games en kinderachtige spelletjes (tetris, wtf??) en dan de laatse 2 minuten van de uitzending laten ze alleen even hun mening horen. alsof hun mening heilig is! de mensen kijken voor de exclusieve info enzo, niet naar het gelach van die gozers. Reageren
Sjoeter Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 ik dacht bij mezelf: wat is dit voor crap???????jezus, wat een n00bs eigenlijk? hebben zij bijvoorbeeld de GamInformer niet gelezen dan? ze hadden er best wel wat dieper in mogen gaan, er is immers zoveel info beschikbaar (dat weten zij ook wel hoor) en dan is dit alles wat ze te zeggen hebben. eerst reviewen ze een paar crappy DS-games en kinderachtige spelletjes (tetris, wtf??) en dan de laatse 2 minuten van de uitzending laten ze alleen even hun mening horen. alsof hun mening heilig is! de mensen kijken voor de exclusieve info enzo, niet naar het gelach van die gozers. Ut was gewoon om meer kijker trekken, vandaar aan het einde. ze willen gewoon een graantje meepikken van de Hype rond GTA IV. hadden ze dat goed gedaan en zich er in verdiept en missn wat leuker de dingen gebracht dan had dat ook zeker wel gelukt. had ik zelfs volgende week gaan kijken maar nu niet hoor! mazzool Reageren
Big Playahh Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 waardeloos ze zeggen nix nieuws en hebben ook de relaese datum fout ook CRAP F*CKING CRAP Reageren
Mister.X Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 viel me heel erg tegen, je kreeg niet eens hele trailer te zien. dat is niet waar... die kon je linksonder bekijken.. echt saai... had meer verwacht Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Fucking crap man! Totally weak! Ik zit de hele tijd naar reviews van saaie games te kijken en kinderachtige DS- en Wii spellen, en krijg ik een gezeik van 2 minuten waarin ze de hele trailer en R* en RAGE engine en GTA afzeiken! Mijn respect voor GameKings is nu echt gedaald :td: (en die gozer met die baard die anti-GTA is haatte ik sowieso al, en nu nog meer ) Bewerkt: 25 april 2007 door Clowntje_93 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.