gta goodie Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 het was idd crap alleen gamekings word 3 week van te voren op genomen en dat was rond de tijd dat de trailer uitkwam. Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Fucking crap man! Totally weak! Ik zit de hele tijd naar reviews van saaie games te kijken en kinderachtige DS- en Wii spellen, en krijg ik een gezeik van 2 minuten waarin ze de hele trailer en R* en RAGE engine en GTA afzeiken! Mijn respect voor GameKings is nu echt gedaald :td: (en die gozer met die baard die anti-GTA is haatte ik sowieso al, en nu nog meer ) Mooi gezegd hoor gozer ik vind dit best wel een klein schandaal. Noem het overdreven, oké, maar een programma met de reputatie van GAMEKINGS (verreweg het beste games-programma in Nederland, met coole reviews etc etc) kan niet met zoiets stoms aan komen zetten. Ik hoop dat ze dit forum en dit topic lezen, en weten dat ze ons fans zeer teleurgesteld hebben. Ga lekker kindergames reviewen joh stelletje lapschwanzen hahaha Sorry hoor, ik hou van het programma, maar zelfs op de site van Gamekings zélf staat nog meer info over GTA4 dan wat ze op tv hebben verteld. ik had er gewoon veeeeeeeel meer van verwacht. Een stel vrienden kwamen langs bij mij thuis om samen Gamekings te kijken. Hebben wij ons een uur lang geërgerd aan de kinderlijke DS-game-reviews om vervolgens teleurgesteld te worden met deze 2 minuten-crap-vertoning. Nou, ik heb me zegje gedaan Reageren
murderboy Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 ik heb er zo naar uit gekeken maar het werd een teleurstelling had gehoopt op wat nieuwe dingen maar is het gewono heel oud nieuws Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Fucking crap man! Totally weak! Ik zit de hele tijd naar reviews van saaie games te kijken en kinderachtige DS- en Wii spellen, en krijg ik een gezeik van 2 minuten waarin ze de hele trailer en R* en RAGE engine en GTA afzeiken! Mijn respect voor GameKings is nu echt gedaald :td: (en die gozer met die baard die anti-GTA is haatte ik sowieso al, en nu nog meer ) Ik hoop dat ze dit forum en dit topic lezen, en weten dat ze ons fans zeer teleurgesteld hebben. Ga lekker kindergames reviewen joh stelletje lapschwanzen hahaha Ja, maar blijkbaar vinden ze GTA niks en dus zitten ze ook niet op dit forum. Want het boeit hun niks.. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Fucking crap man! Totally weak! Ik zit de hele tijd naar reviews van saaie games te kijken en kinderachtige DS- en Wii spellen, en krijg ik een gezeik van 2 minuten waarin ze de hele trailer en R* en RAGE engine en GTA afzeiken! Mijn respect voor GameKings is nu echt gedaald :td: (en die gozer met die baard die anti-GTA is haatte ik sowieso al, en nu nog meer ) ja inderdaad een vette noob er kwaamen nog niet eens psp spelen alleen ds en de wii ik vind dat ze info moeten geven die niet iedereen al weet en wat boeit mij die engine nou hoe moet ik de engines allemaal weten Reageren
Gta-killer Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Fucking crap man! Totally weak! Ik zit de hele tijd naar reviews van saaie games te kijken en kinderachtige DS- en Wii spellen, en krijg ik een gezeik van 2 minuten waarin ze de hele trailer en R* en RAGE engine en GTA afzeiken! Mijn respect voor GameKings is nu echt gedaald :td: (en die gozer met die baard die anti-GTA is haatte ik sowieso al, en nu nog meer ) Ik hoop dat ze dit forum en dit topic lezen, en weten dat ze ons fans zeer teleurgesteld hebben. Ga lekker kindergames reviewen joh stelletje lapschwanzen hahaha Ja, maar blijkbaar vinden ze GTA niks en dus zitten ze ook niet op dit forum. Want het boeit hun niks.. de tetris die ze reviewde waren ze minder negatief over als op als op de trailer WTF Reageren
haha Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Mensen wat hadden jullie dan verwacht? Nieuwe beelden en een stapel nieuwe info? Die gasten zijn allemaal een stelletje baby's. Van DS-spelletjes worden ze meteen hyperactief. Maar de-toekomstige-beste-spel tot nu toe vinden ze maar niks. Dat zegt al meteen iets over hun smaak, die overigens mismaakt is. Ik heb niet gekeken trouwens. Wat zeiden ze dan zoal over de trailer en hun verwachtingen van het spel zelf? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Mensen wat hadden jullie dan verwacht? Nieuwe beelden en een stapel nieuwe info? Die gasten zijn allemaal een stelletje baby's. Van DS-spelletjes worden ze meteen hyperactief. Maar de-toekomstige-beste-spel tot nu toe vinden ze maar niks. Dat zegt al meteen iets over hun smaak, die overigens mismaakt is. Ik heb niet gekeken trouwens. Wat zeiden ze dan zoal over de trailer en hun verwachtingen van het spel zelf? Nee, maar ik verwachtte wel een paar positiefe reacties. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Mensen wat hadden jullie dan verwacht? Nieuwe beelden en een stapel nieuwe info? Die gasten zijn allemaal een stelletje baby's. Van DS-spelletjes worden ze meteen hyperactief. Maar de-toekomstige-beste-spel tot nu toe vinden ze maar niks. Dat zegt al meteen iets over hun smaak, die overigens mismaakt is. Ik heb niet gekeken trouwens. Wat zeiden ze dan zoal over de trailer en hun verwachtingen van het spel zelf? Nee, maar ik verwachtte wel een paar positiefe reacties. Ik verwachte ook positieve reacties en dat ze misschien wat dingen gingen uitzoeken of dat ze wat nieuws in de trailer hadden gevonden. Volgens mij hebben ze trailer niet eens bekeken want een van hun dacht dat in deze gta de humor zou zijn verdwenen, het is wel de eerste trailer waar een easter egg in is te zien. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Ik heb niet gekeken trouwens. Wat zeiden ze dan zoal over de trailer en hun verwachtingen van het spel zelf?Erg makkelijk om eerst af te geven op de manier van Gamekings en dan zeggen dat je niet hebt gekeken...lekker geloofwaardig is je post dan.Ik heb wél gekeken en moet zeggen dat ik verbaasd ben over alle posts hier. Hadden jullie werkelijk verwacht dat Gamekings met nieuws rond GTA IV zou komen? We zitten hier op het officiële GTA-Forum van Nederland en krijgen al het nieuws wel mee, dan moet je echt niet verwachten dat Gamekings meer informatie heeft. Nieuwe informatie over GTA IV wordt simpelweg niet gegeven aan een Nederlands gameprogramma... Dan over de uitzending: Ik vind het helemaal niet erg dat ze niet lovend waren over de game, want feitelijk gezien weten we gewoonweg nog te weinig over GTA IV. Ik moet ook nog maar zien of het weer zo'n geweldige game wordt als de voorgaande delen, alhoewel ik stukken minder twijfel dan enkele van de Gamekings. Verder is het wel eens leuk om andere meningen te horen, want hier op het Forum is nou eenmaal iedereen gek van GTA, dus is men hier al gauw blij met het kleinste beetje nieuws over de game. Kortom: Meer dan dat ze lieten zien in Gamekings had ik niet verwacht en ik vond het prima dat ze slechts 2 minuten van het programma aan GTA IV wijdden. Reageren
Lego My Ego Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Ik heb niet gekeken trouwens. Wat zeiden ze dan zoal over de trailer en hun verwachtingen van het spel zelf?Erg makkelijk om eerst af te geven op de manier van Gamekings en dan zeggen dat je niet hebt gekeken...lekker geloofwaardig is je post dan.Ik heb wél gekeken en moet zeggen dat ik verbaasd ben over alle posts hier. Hadden jullie werkelijk verwacht dat Gamekings met nieuws rond GTA IV zou komen? We zitten hier op het officiële GTA-Forum van Nederland en krijgen al het nieuws wel mee, dan moet je echt niet verwachten dat Gamekings meer informatie heeft. Nieuwe informatie over GTA IV wordt simpelweg niet gegeven aan een Nederlands gameprogramma... Dan over de uitzending: Ik vind het helemaal niet erg dat ze niet lovend waren over de game, want feitelijk gezien weten we gewoonweg nog te weinig over GTA IV. Ik moet ook nog maar zien of het weer zo'n geweldige game wordt als de voorgaande delen, alhoewel ik stukken minder twijfel dan enkele van de Gamekings. Verder is het wel eens leuk om andere meningen te horen, want hier op het Forum is nou eenmaal iedereen gek van GTA, dus is men hier al gauw blij met het kleinste beetje nieuws over de game. Kortom: Meer dan dat ze lieten zien in Gamekings had ik niet verwacht en ik vond het prima dat ze slechts 2 minuten van het programma aan GTA IV wijdden. Waarom zou je niet verwachten dat gamekings een primeur kan hebben van GTA. Die gasten hebben nog veel meer primeurs gehad. Ook vooral omdat de powerunlimited het grootste en succesvolste gamesmagazine is in de Benelux. Ze worden vaak uitgenodigd om als eerst een spel te mogen testen. Denk je nou echt dat een gta forum het eerste nieuws heeft altijd. Nee dat is niet zo. Die gasten bestaan al focking lang met hun magazine en hebben heel veel ervaring in de gamesindustrie . aja Bewerkt: 25 april 2007 door Lego My Ego Reageren
Ewoud Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 BlaatBlaat Waarom zou je niet verwachten dat gamekings een primeur kan hebben van GTA. Die gasten hebben nog veel meer primeurs gehad. Ook vooral omdat de powerunlimited het grootste en succesvolste gamesmagazine is in de Benelux. Ze worden vaak uitgenodigd om als eerst een spel te mogen testen. Denk je nou echt dat een gta forum het eerste nieuws heeft altijd. Nee dat is niet zo. Die gasten bestaan al focking lang met hun magazine en hebben heel veel ervaring in de gamesindustrie . aja Dat ze veel primeurs hebben zegt niet dat ze gelijk alle premieurs hebben of moeten krijgen. Het zal dan wel een groot blad zijn, maar ze hebben niet altijd het eerste nieuws binnen of eventueel verwerkt. Feitelijk kan een GTA community veel sneller nieuws ontvangen en verwerken, omdat we gewoon klokje rond bereikbaar zijn en het gros van de nieuwsberichten wordt gezamelijk naar iedereen die ingeschreven gestaat verstuurt. De uitzonderingen zijn de bedrijven die van GTA IV de premieur krijgen en in dit geval is het nog niet gamekings. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Denk je nou echt dat een gta forum het eerste nieuws heeft altijd. Nee dat is niet zo. Die gasten bestaan al focking lang met hun magazine en hebben heel veel ervaring in de gamesindustrie .Ik heb ook niet gezegd dat dit GTA-Forum de nieuwste informatie rechtstreeks als eerste binnenkrijgt, maar ik bedoel te zeggen dat Gamekings internationaal gezien niets voorstelt en daarom geen primeurs omtrent GTA IV zal hebben. Daarom werd er niets meer verteld in Gamekings dan dat we hier al wisten door allerlei nieuwsbronnen. Reageren
haha Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Ik heb niet gekeken trouwens. Wat zeiden ze dan zoal over de trailer en hun verwachtingen van het spel zelf?Erg makkelijk om eerst af te geven op de manier van Gamekings en dan zeggen dat je niet hebt gekeken...lekker geloofwaardig is je post dan.Ik heb wél gekeken en moet zeggen dat ik verbaasd ben over alle posts hier. Hadden jullie werkelijk verwacht dat Gamekings met nieuws rond GTA IV zou komen? We zitten hier op het officiële GTA-Forum van Nederland en krijgen al het nieuws wel mee, dan moet je echt niet verwachten dat Gamekings meer informatie heeft. Nieuwe informatie over GTA IV wordt simpelweg niet gegeven aan een Nederlands gameprogramma... Dan over de uitzending: Ik vind het helemaal niet erg dat ze niet lovend waren over de game, want feitelijk gezien weten we gewoonweg nog te weinig over GTA IV. Ik moet ook nog maar zien of het weer zo'n geweldige game wordt als de voorgaande delen, alhoewel ik stukken minder twijfel dan enkele van de Gamekings. Verder is het wel eens leuk om andere meningen te horen, want hier op het Forum is nou eenmaal iedereen gek van GTA, dus is men hier al gauw blij met het kleinste beetje nieuws over de game. Kortom: Meer dan dat ze lieten zien in Gamekings had ik niet verwacht en ik vond het prima dat ze slechts 2 minuten van het programma aan GTA IV wijdden. Ik had voor het posten in deze topic gelezen dat het maar 2 minuten duurden. Daarboven komt nog eens bij dat ik van vele gelezen dat het helemaal waardeloos was. Dus.. Bewerkt: 25 april 2007 door haha Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Weet wel eventjes dat PU wel in een van hen nummers wel een dikke coverview over SA had gedaan die niemand nog wist... PS: Ik ben een DS-fan, en niet alle games zijn kiddy hoor.... Kijk eens naar sony met die *** badeenden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.