Jump to content

Beelden van GTA 4 in Gamekings!

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb niet naar gameking gekeken maar ikzelf ben ook negatief over de trailer van gta IV ;)

ik bedoel, trailers kunnen er mooi uit zien zelfs als Ingame een vreselijke flop is, ik heb ook nog eens veel mooiere trailers gezien *qua grafische dingen, bijvoorbeeld rainbow six las vegas*

en dat jullie ze gelijk "haten" omdat hun niet van gta houden vind ik zelf nogal zwak, iedereen heeft een eigen smaak en ik weet 99% zeker, haast iedereen die zulke dingen nu heeft gezegd in dit forum, kijkt gewoon weer naar de volgende Game kings aflevering en als ze dan met ingame video`s komen van gta IV vinden jullie ze weer geweldig.

dit is natuurlijk hoe ik erover denk *mijn mening dus*

:bier:

• Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Clowntje_93

6

• Gta-killer

5

• Mister.X

5

• Sjoeter

5

Geplaatst:

Heeft iemand een directe link naar het filmpje? Want op Gamekings kon ik niks vinden alleen info in text.

Geplaatst:

Ik vind het wel tegenvallen dat het de trailer is.

maar idd het is niet een werelds programma.

Ik denk dat Gammo eerder beelden zou krijgen

Geplaatst:

Zitten jullie je nu écht druk te maken om wat een stel kaalgeschoren - ahum - baardapen van een game-programma'tje vinden van een kleine trailer? Iedereen heeft zo zijn eigen mening, dat die Gamekings-medewerkers nu al zo'n voorbarige mening neerzetten aan de hand van een trailer moeten ze zelf weten. Het is eigenlijk hetzelfde als dat je nu al een trailer (van GTA IV welteverstaan) - überhaupt - met een compleet spel (Saints Row) gaat zitten vergelijken. Wanneer GTA IV uit is zul je zelf wel kunnen oordelen of je het een goed spel vindt of niet, als je er maar zelf plezier van hebt, zo zie ik het. En daarbij maakt het dus echt niet uit wat een stel mannetjes ervan vinden, alsof het jou interesseert dat iemand (bijvoorbeeld) Gears of War slecht vindt en jij het juist heel goed vindt.

Geplaatst:
Zitten jullie je nu écht druk te maken om wat een stel kaalgeschoren - ahum - baardapen van een game-programma'tje vinden van een kleine trailer? Iedereen heeft zo zijn eigen mening, dat die Gamekings-medewerkers nu al zo'n voorbarige mening neerzetten aan de hand van een trailer moeten ze zelf weten. Het is eigenlijk hetzelfde als dat je nu al een trailer (van GTA IV welteverstaan) - überhaupt - met een compleet spel (Saints Row) gaat zitten vergelijken. Wanneer GTA IV uit is zul je zelf wel kunnen oordelen of je het een goed spel vindt of niet, als je er maar zelf plezier van hebt, zo zie ik het. En daarbij maakt het dus echt niet uit wat een stel mannetjes ervan vinden, alsof het jou interesseert dat iemand (bijvoorbeeld) Gears of War slecht vindt en jij het juist heel goed vindt.

Niks op toe te voegen.Ik denk dat dit topic ook wel redelijk overbodig is geworden want.. er is tenslotte niks nieuws voorbijgekomen.En daarbij was het allemaal maar wat gelul dat we zelf ook wel konden doen hier op het gtaforum.

Geplaatst:

Heb je er ook wat tekst/uitleg bij?

want ik kan ook wel het logo van GTA IV vergroten.

RTL4 logo links zetten.

en afspelen op mijn TV

Geplaatst:
Heb je er ook wat tekst/uitleg bij?

want ik kan ook wel het logo van GTA IV vergroten.

RTL4 logo links zetten.

en afspelen op mijn TV

scherp gezien :klap: was ff via me wii op de gta iv site, dacht is ff kijken of ik en zo ken fotosjoppen alsof het lijkt op die gta iv commercial die ze in america hadden. maar ik heb gevaald :bonk:

Geplaatst:
Iedereen heeft zo zijn eigen mening, dat die Gamekings-medewerkers nu al zo'n voorbarige mening neerzetten aan de hand van een trailer moeten ze zelf weten.

Daar ga je de mist in, ik weet niet of je de aflevering hebt gezien?

Maar ze zijn niet negatief noch positief, ze zeggen zelf (skate) dat het nog te vroeg is voor een goede "mening", hoe jullie er bij komen dat ze negatief waren weet ik ook niet. :bonk:

Geplaatst:
Weet wel eventjes dat PU wel in een van hen nummers wel een dikke coverview over SA had gedaan die niemand nog wist...

Weet ik nog.

Alleen de mensen die op een Gta community zaten wisten dit nieuws al.

De rest konden gewoon alle informatie uit de PU halen.

Deze aflevering van Gamekings heb ik niet gezien, maar uiteindelijk komen ze toch met een goede mening.

Geplaatst:

Ik heb de aflevering ook gezien, en deel de mening van jullie! Jamer dat het de trailer was, maar dat had ik ook verwacht! Nu maar hopen dat het op Gamo of een ander game programma wel exclusieve beelden worden!

Rivel

Geplaatst:
Ik heb de aflevering ook gezien, en deel de mening van jullie! Jamer dat het de trailer was, maar dat had ik ook verwacht! Nu maar hopen dat het op Gamo of een ander game programma wel exclusieve beelden worden!

Rivel

A. Gammo is al maanden geleden gestopt baklap!!! 0_0

B. Gamekings zal eerder beelden krijgen denk ik, gammo is echt zo'n nerd in de gamebussines.

Geplaatst:

Rivel

A. Gammo is al maanden geleden gestopt baklap!!! 0_0

B. Gamekings zal eerder beelden krijgen denk ik, gammo is echt zo'n nerd in de gamebussines.

Is gammo gestopt! LOL! Dat wist ik niet, vroeger keek ik het telkens naar gammo maar de laatste maanden niet meer! Haha! Maar nu even ontopic: Ik hoop snel op nieuwe beelden, al dan niet in Gamekings!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...