Jump to content

Vice City Problempje...


GTA Monster

Recommended Posts

Laat je Vice City maar veilig opgeborgen in de kast hoor VWO-er. Ik weet zeker dat er geen 'scan user tracks' bestaat bij Vice City. Je moet je audio bestanden ook niet in je User Files kwijt maar gewoon in de map waar Vice city geïnstalleerd is, standaard is dat C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\mp3. Je hoeft niet al je nummers te kopiëren naar die map, een snelkoppeling is voldoende, dit scheelt weer wat vrije schijfruimte. Als je al je nummers in de map mp3 hebt gezet, dan hoef je alleen nog maar in het spel van radio te verwisselen totdat je bij MP3 PLAYER komt. Als het goed is, hoor je dan je eigen muziek.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat je Vice City maar veilig opgeborgen in de kast hoor VWO-er. Ik weet zeker dat er geen 'scan user tracks' bestaat bij Vice City. Je moet je audio bestanden ook niet in je User Files kwijt maar gewoon in de map waar Vice city geïnstalleerd is, standaard is dat C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\mp3. Je hoeft niet al je nummers te kopiëren naar die map, een snelkoppeling is voldoende, dit scheelt weer wat vrije schijfruimte. Als je al je nummers in de map mp3 hebt gezet, dan hoef je alleen nog maar in het spel van radio te verwisselen totdat je bij MP3 PLAYER komt. Als het goed is, hoor je dan je eigen muziek.

Dat heb ik gedaan, maar hij start GTA Vice City niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...