Jump to content

Stripclub

Recommended Posts

Geplaatst:

Hello, nog iets vets. Kennen jullie dit allemaal;

wat.jpg

En wl te vinden in Las Venturas, namenlijk vlak bij plan departure.

Mijn vraag; na de missie kun je niet meer in het City Plan Departure, weet iemand hoe dit WEL kan?

Geplaatst:
En wl te vinden in Las Venturas, namenlijk vlak bij plan departure.

Mijn vraag; na de missie kun je niet meer in het City Plan Departure, weet iemand hoe dit WEL kan?

Na welke missie is het dan?

Ik heb vroeger wel vaak in de hemelen gevlogen maar ik verdwaalde iedere keer, dus ben ik gestopt.

Maar die stripclub ben ik wel tegengekomen.

Geplaatst: (bewerkt)

Voor alle duidelijkheid 'hier' de stripclub, waarmee overigens duidelijk wordt dat je vonds van deze hemel al lang bekend was.

Met betrekking tot je vraag: Mijn vraag; na de missie kun je niet meer in het City Plan Departure, weet iemand hoe dit WEL kan?

Na 'de' missie (Welke missie?) kun je niet meer in het City Plan Departure, weet iemand hoe dit wel kan?

Wat bedoel je precies met deze vraag?

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Best wel vet ja.

Kan je eigenlijk in dat kleine hokje met al die privé voorstellingen?

Ik hoop het.Dan probeer ik het ook :dans:

Geplaatst:

Zoals je linksonder op de screen kunt zien, bevindt deze ruimte zich er dus naast. Dit betekent dus dat je hier, via het Hidden Interrior Universe, ook kunt komen. De mogelijkheid om hier op een normale manier te geraken, dus zonder gebruik te maken van het Hidden Interrior Universe, kan helaas niet.

Geplaatst: (bewerkt)
Zoals je linksonder op de screen kunt zien, bevindt deze ruimte zich er dus naast. Dit betekent dus dat je hier, via het Hidden Interrior Universe, ook kunt komen. De mogelijkheid om hier op een normale manier te geraken, dus zonder gebruik te maken van het Hidden Interrior Universe, kan helaas niet.
Als ik het fout heb, sla me :blauw:. Ik dacht toch echt dat je in die 'privé' ruimte kunt komen op de normale manier. Je zult er wel voor moeten betalen door in een Marker te gaan staan, maar je kan erin naar mij weten.

Als je iets anders bedoelt, zeg het dan even...

VWO-er

@ hieronder: AUTSJ :puh:

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Je kunt er wel in, maar dan alleen in de vorm van een cutscene. Je zult $100,- moeten betalen, waarna je vervolgens een prive voorstelling -in de vorm van een cutscene- voorgeschoteld krijgt. Je bevindt je op dit moment dan wel in dit kamertje, maar je kunt hier zegmaar niet vrij rondlopen.

*Klein tikje* :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...