AwiVC Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Hoi, hier wat van mn designs, ik doe het puur voor de lol dus niet al te perfectionistische tips Tribal Art (vandaag voor het eerst geprobeerd) Een tetris avie van een tijdje geleden (helse herinneringen, *duplicate frame* *klik* *duplicate frame* *klik* enz.) Een fotomanipje net gemaakt Origineel Outcome Tips en Rates zijn zeer welkom Mvg, Awi P.S Wel volle rates aub dus niet: Plaatje 1: Niet leuk 5Plaatje 2: Whaha wat een grap 4 PLaatje 3: Wel ok 6 Reageren
Rivel Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Wel grappig emaakt! Die tetris vind ik wel leuk, dat deed ik ook al eens, zo een spelletje maar toen was het Pong! Voor de rest zijn het erg mooie dingen hoor! Enkel vind ik die eerste niet zo mooi! Ik vind hem wat te saai, maar als je veel oefent zal hij wel mooi worden! Totaal: 7.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.