thepegasus Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 bestaat er een download van gta San Andereas 100% versie 2 Reageren
deagle Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 (bewerkt) In de download-databse van GTAforum.nl staat nog geen V2.0 100%-savegame. Maar na wat zoeken via de GTAforum-zoekmachine, ben ik dit* tegengekomen. Uitleg over het installeren van deze 100%-savegame, vind je hier*. *met dank aan SummerBase Bewerkt: 18 april 2007 door Nicsan Reageren
thepegasus Geplaatst: 18 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2007 oke dankje wel ik ga het proberen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Ik kan je hierbij wel helpen SummerBase heeft een savegame aanvraag topic gemaakt daarin zijn alle missie's te downloaden maar dan moet je wel weten wat voor versie je heb v1 kan je namelijk zien als je gta sa op start en dan zie onderin niks dan is het v1 zie je wel iets dan is het v2 >>> Door Bling: Hij vraagt om een 100% savegame, en voor zover ik weet is deze niet te vinden in het topic van SummerBase. <<< Oke ik dacht dat hij die had gemaakt maar dat was gloof ik v1 >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop... <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.