Jump to content

Mooiste Huis

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik,wil een huis kopen(een mooi);wat is het mooiste huis in SA??En waar staat het??,

Geplaatst:

Op het eerste eiland staat het mooiste huis in de bergen hij is duur maar een beetje door sparen lukt wel :clown:

Eveneens is het huis van madd dog ook wel mooi mjaa kies de mooiste maar

Greetz gekkieJ01 :dans:

Geplaatst:
Ik,wil een huis kopen(een mooi);wat is het mooiste huis in SA??En waar staat het??,
Op WikiGTA zijn alle savehouses te vinden, dus als je die even rustig bekijkt kun je zelf beoordelen wat je de mooiste vindt. De locatie staat er ook wel bij, dus dat zal geen problemen opleveren. Bekijk wel even of je voldoene geld hebt om het huis te kopen, voordat je er helemaal naartoe reist en je te weinig blijkt te hebben. Je vindt de betreffende pagina hier: *KLIK*.

Overigens is Verdant Meadows één van mijn favorieten, maar misschien heb je die al. In ieder geval is het het beste om even op WikiGTA te kijken en zelf te kijken wat je de mooiste vindt. Veel succes ermee!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zelf vind het mooiste huis (van de buitenkant) het Mulholland Savehouse. Dit kost wel $120.000.

Van binnen vind ik Madd Dogg's Mansion het mooiste. Dit savehouse is echter pas beschikbaar na de missie A Home In the Hills.

Als je op deze pagina rondkijkt kun je misschien zelf bepalen welke je de mooiste vind. Hier staan alle huizen op die je kunt kopen. Sommige huizen kun je pas kopen/krijgen na bepaalde missies.

EDIT: Damn ik ben laat :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Verdant Meadows en Madd Dogg's Mansion krijg je beiden al in de Storyline, en hoef je dus niet meer apart te kopen ...

Ik zou zelf het Savehouse in Prickle Pine aanraden, hoewel er ook wel mooiere zijn. :)

Geplaatst:

Het ligt eraan waar jij waarde aan hecht. De positie? De binnenkant? Mijn 2 favorieten:

Verdant Meadows - Je kan hem na de missie 'Verdant Meadows' van Mike Toreno kopen. Hij kost $80.000, wat in principe wel mogelijk is om rond die tijd te hebben. Het is erg handig als je overal in San Andreas te vinden bent - er zijn namelijk genoeg vliegtuigen te inden ^_^ Het ligt in Bone County, in de Desert.

Madd Doggs Mansion - Duidelijk het mooiste en grootste huis uit het spel. Met een Helikopter op het dak kan je ook overal snel komen. Er is binnenin een Gym, speelkasten, een gameconsole (Playstation?) en een bar. Helaas is er geen klerenkast te vinden (of ik moet weer eens met m'n neus hebben gekeken...) Je krijgt hem na 'A Home In The Hills'.

Hopelijk heb je hier wat aan :cya:

Geplaatst:

koop gewoon alle huizen, je hebt ze toch nodig voor de 100% te berijken ,en dan kan je kiezen welk huis het mooist is :*D

Geplaatst:

ok bedankt ik zal even rond kijken,ik wist niet dat je madd zijn huis kon kopen :klap:

Geplaatst:
ok bedankt ik zal even rond kijken,ik wist niet dat je madd zijn huis kon kopen :klap:

je krijgt hem bij de missie a home in the hils

Geplaatst:

Ja Madd Doggs mansion is echt mooi.

Wat ik zelf een mooi huis vind is het huis in leafy hollow.

Het ligt op een mooie locatie

Van buiten ziet het er erg mooi uit. Helaas geen garage.

wel een Sanchez, walton en tractor

Het kost $100000

Geplaatst:

Jongens, het is niet de bedoeling dat we nu met z’n allen gaan verkondigen wat jij het mooiste huis uit San Andreas vindt. De topicstarter kan dit zelf bepalen, aan de hand van de post van NandroDavids. De 9 overige posts, die geplaatst zijn ná de post van NandroDavids, zijn dus allemaal overbodig. Indien je tóch je mening kwijt wilt over jouw favoriete huis, kun je dat kwijt in dit topic.

Ik laat dit topic toch open, zodat de mogelijkheid tot posten blijft bestaan, wat handig kan zijn als bijvoorbeeld de topicstarter nog vragen heeft, met betrekking tot dit onderwerp.

Geplaatst:

Madd Dogs crib is het mooiste :klap: maar diekrijg je als je de missie homecomig hebt gehaald

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...