Jump to content

Zwart beeld na het verlaten van een gebouw

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleem elke keer als ik een gebouw wil uitlopen wordt het scherm zwart

en verschijnt er rechsonder in beeld in witte letters de naam van de plaats waar je bent.

Niks raars aan natuurlijk maar bij mij blijft hij hangen op het moment dat het scherm zwart wordt

ik zie nog wel rechtonder in beeld bijv Doherty staan maar het blijft bij een zwart beeld.

Ik hoor nog wel auto's rijden en mensen praten en Cj zingen maar het scherm blijft zwart.

Ik vindt dit nogal raar omdat hij het vroeger altijd gewoon goed deed. Ik heb ook nog even mijn Cdtje

grondig gecheckt maar niks raars aan. Dus weet iemand een oplossing voor dit dan hoor ik het graag.

Geplaatst:
Ik heb een probleem elke keer als ik een gebouw wil uitlopen wordt het scherm zwart

en verschijnt er rechsonder in beeld in witte letters de naam van de plaats waar je bent.

Niks raars aan natuurlijk maar bij mij blijft hij hangen op het moment dat het scherm zwart wordt

ik zie nog wel rechtonder in beeld bijv Doherty staan maar het blijft bij een zwart beeld.

Ik hoor nog wel auto's rijden en mensen praten en Cj zingen maar het scherm blijft zwart.

Ik vindt dit nogal raar omdat hij het vroeger altijd gewoon goed deed. Ik heb ook nog even mijn Cdtje

grondig gecheckt maar niks raars aan. Dus weet iemand een oplossing voor dit dan hoor ik het graag.

:bonk: Hoe kan jij nou weer je CD'tje grondig checken :bonk: Je kan alleen het schijfoppervlak controleren (die de driver dus leest :clown::duh: )

Hoe dan ook is dit meestal bij de PS2 (hoorde van vrienden) Het kan zo zijn dat dan de driver van je PS2 er niet mer zo goed doet. Ik had dit namelijk ook en ik speel nu SA op de computer niet meer met de PS2.

Doen andere spellen het wel dan?

Het kan zo zijn dat er dan TOCH nog iets mis is met het schijfje. of de driver dat 'ie het laden niet meer aankan.

Oplossing nieuwe PS2 of XBOX Kopen (wat natuurlijk ONGELOOFELIJK ZONDE IS!!!) Als het op de PC is kan het zelfde het geval zijn.

Geplaatst:

Bij mij was dat ook, ik herinstalleerde sa opnieuw. Maar nu kon ik niet meer modden, zelfs niet met versie 1...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...