gertje4x4turbo Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 Ik heb precies alles goed voor vooor Helena mucles 15% en geen fat Ik kom op de tijden dat ze er moet zijn. Ze is er niet. Kan zijn dat ik haar ooit eens doodgeschoten heb. Komt ze dan nooit meer terug????? Help aub Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 nou nee, want dood is dood maar ik denk dat ze nog wel komt hoor ga eens vanaf 12 uur kijken of zoek bovenaan op de pagina 'search' en tijp helena in misschien vind je het zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 nou nee, want dood is dood maar ik denk dat ze nog wel komt hoor ga eens vanaf 12 uur kijken of zoek bovenaan op de pagina 'search' en tijp helena in misschien vind je het zo Wat bedoel je nou? Eerst antwoord je Nee, dood is dood, maar dan dat ze nog wel komt... lekker vaag. Een date kun je doodschieten VOORDAT het een date is. Zoalang Helena op de ammunation staat te schiten kun je haar doodschieten en komt ze terug. Als je eenmaal positief op haar vraag geantwoord hebt en ze dus een date wordt, kun je haar nog wel doodschieten, maar dan is de relatie over. Als ze eenmaal je date is, is ze ook niet meer te vinden bij de ammu-nation, maar bij het hartje in Flint Country. Staat dat hartje nog wel op de map? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gertje4x4turbo Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 ik heb in mn stats wel progress met helena staan maar ik ka nhaar nooit vinden Zou ze dood zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 ik heb in mn stats wel progress met helena staan maar ik ka nhaar nooit vindenZou ze dood zijn? Ik kan zeggen: ja, maar meer info is handiger... - Heb je positief op haar gereageerd boven op de annu-nation in Blueberry? Zo ja: dan is doodschieten dood. Helaas. Zo nee: ze staat altijd op de ammu-nation. De tijden die bij haar horen is alleen voor haat huis dus vanaf dat je met haar date. - Waarop staat je progress met haar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 nou nee, want dood is dood maar ik denk dat ze nog wel komt hoor ga eens vanaf 12 uur kijken of zoek bovenaan op de pagina 'search' en tijp helena in misschien vind je het zo Wat bedoel je nou? Eerst antwoord je Nee, dood is dood, maar dan dat ze nog wel komt... lekker vaag. Een date kun je doodschieten VOORDAT het een date is. Zoalang Helena op de ammunation staat te schiten kun je haar doodschieten en komt ze terug. Als je eenmaal positief op haar vraag geantwoord hebt en ze dus een date wordt, kun je haar nog wel doodschieten, maar dan is de relatie over. Als ze eenmaal je date is, is ze ook niet meer te vinden bij de ammu-nation, maar bij het hartje in Flint Country. Staat dat hartje nog wel op de map? Komt ze egt trug????? Hopelijk wel want ik knalde haar ook dood voor dat ze een date was (heb alleen dan die ene trut die van dildos en snelleautos houd neergeknlad in las venturas) wat krijg je van helenda >? en wat voor auto by haar huis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gertje4x4turbo Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 mn progress staat op 10%. Ik weet niet meer of ik psitief of negeatief gereageerd heb omdat ik destijds net het spel had en gewoon een beetje rondreed en wapens verzamelde en zo. Maar op wat voor tijden staat ze bij ammunation dan? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.