revealed Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Als ik San Andreas speel op mijn computer, dan doet hij het perfect. maar zodra ik iemand neerknal of een auto jat, dan loopt ie vast en sluit het zich automatisch af. Weet iemand hoe je dat probleem kunt oplossen? Reageren
killerfragger Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 her installeren kan een mod zijn die crasht Reageren
revealed Geplaatst: 19 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2007 her installeren kan een mod zijn die crasht Ik heb er niks geen mods opstaan. Dus ik denk dat dat niet het probleem is Reageren
PatrickW Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Als ik San Andreas speel op mijn computer, dan doet hij het perfect. maar zodra ik iemand neerknal of een auto jat, dan loopt ie vast en sluit het zich automatisch af. Weet iemand hoe je dat probleem kunt oplossen? Waarschijnlijk heb je jou SA vrij recent gekocht (in ieder geval na het aantreden van de nieuwe regering). Minister Hirsch Ballin heeft Rockstar namelijk gedwongen om alle oude versies van SA uit de winkels te halen, en een nieuwe beperkte versie te maken. Het probleem was dat in de vorige versies de speler werd aangezet tot het plegen van misdrijven. De nieuwe versie (V3) crashed inderdaad als de speler iemand vermoord of als je een auto steelt. Daarnaast krijg je ook eerder een warn bij lichtere overtredingen, zoals snelheidsovertredingen, door rood-licht rijden, op de stoep fietsen en het niet stoppen voor een zebra pad. Eigenlijk is overal in het spel nu het nederlandse recht van toepassing: dragen van wapens is verboden, vermoorden van mensen is wel toegestaan na uitdrukkelijke toestemming (euthenasie) en handel in verdovende middelen wordt aangemoedigd. Ook is de opbrengst van de pimping missies kleiner geworden, omdat de dames nu belasting moeten betalen. [sorry kon het even niet laten ] ontopic: Ook als je geen mods geinstaleerd hebt, lijkt het me verstandig om SA opnieuw te installeren. (Mocht je niet een officiële versie hebben, dan raad ik je aan die wel aan te schaffen, want anders kunnen we je niet helpen) Reageren
revealed Geplaatst: 19 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Als ik San Andreas speel op mijn computer, dan doet hij het perfect. maar zodra ik iemand neerknal of een auto jat, dan loopt ie vast en sluit het zich automatisch af. Weet iemand hoe je dat probleem kunt oplossen? Waarschijnlijk heb je jou SA vrij recent gekocht (in ieder geval na het aantreden van de nieuwe regering). Minister Hirsch Ballin heeft Rockstar namelijk gedwongen om alle oude versies van SA uit de winkels te halen, en een nieuwe beperkte versie te maken. Het probleem was dat in de vorige versies de speler werd aangezet tot het plegen van misdrijven. De nieuwe versie (V3) crashed inderdaad als de speler iemand vermoord of als je een auto steelt. Daarnaast krijg je ook eerder een warn bij lichtere overtredingen, zoals snelheidsovertredingen, door rood-licht rijden, op de stoep fietsen en het niet stoppen voor een zebra pad. Eigenlijk is overal in het spel nu het nederlandse recht van toepassing: dragen van wapens is verboden, vermoorden van mensen is wel toegestaan na uitdrukkelijke toestemming (euthenasie) en handel in verdovende middelen wordt aangemoedigd. Ook is de opbrengst van de pimping missies kleiner geworden, omdat de dames nu belasting moeten betalen. [sorry kon het even niet laten ] ontopic: Ook als je geen mods geinstaleerd hebt, lijkt het me verstandig om SA opnieuw te installeren. (Mocht je niet een officiële versie hebben, dan raad ik je aan die wel aan te schaffen, want anders kunnen we je niet helpen) Ik heb het al vaker opnieuw geinstaleerd, en dat hielp niet. Is er misschien een patch ofzo voor? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Ik heb het al vaker opnieuw geinstaleerd, en dat hielp niet. Is er misschien een patch ofzo voor? Misschien kan je dan nog wel even vertellen of je het spel echt gekocht hebt of niet. Anders zou je eventueel even terug kunnen gaan naar de winkel, wellicht dat er nog garantie op zit. Een patch is er wel, maar er kleven wel nadelen aan. Zoals PatrickW hierboven al een heel klein beetje aangeeft (met V3) zijn er verschillende versies, namelijk een V1 en een V2. In eerste instantie zul je niet veel merken van die beide versies, totdat je probeert een mod te installeren. Modden met V2 wil namelijk niet. Afgezien van dit allemaal verhelpt de patch wel enkele bugs en dergelijke. Hier is de patch te downloaden. (Kies European/Australian version) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.