Jump to content

Taxi

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, een tijdje geleden had ik 'm gevonden. Heeft iemand de tutorial en link naar de taxi mod? Dus dat een limo je steeds op komnt halen?

Geplaatst:
Hoi, een tijdje geleden had ik 'm gevonden. Heeft iemand de tutorial en link naar de taxi mod? Dus dat een limo je steeds op komnt halen?

Ik denk alleen dat je de 'Driver mod' bedoeld, in plaats van de 'Taxi Mod'. Desalniettemin kun je hem hier downloaden. De installatie op zich is niet moeilijk. In de mod bevinden zich 3 bestanden, namelijk: 'handling.cfg' 'Main.scm' en 'Script.img'.

De 'handling.cfg' moet naar de volgende map: 'C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data.'

De overige 2 naar de volgende map: 'C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.'

Geplaatst:

Maar je bent dan wel genoodzaakt new game te starten.

Want er is aan main.scm aangepast waardoor je huidige savegames niet meer werken.

Geplaatst:

Want er is aan main.scm aangepast waardoor je huidige savegames niet meer werken.

Is hier een speiclae save game voor?

Geplaatst:

Wat doet deze mod? Is er een limo die je steeds vilgt of moet je iets doen en komt er dan een limo aan? En hoe weet die waar je moet zijn?

Geplaatst:

Nee, dit geldt helaas voor elke savegame. Je zult dus gewoon een nieuw spel moeten starten om met de mod te kunnen spelen.

Wat doet deze mod? Is er een limo die je steeds vilgt of moet je iets doen en komt er dan een limo aan? En hoe weet die waar je moet zijn?

1) Deze mod zorgt ervoor dat je door een chauffeur kan worden opgehaald en natuurlijk kan worden weg gebracht. Hij rijdt vanaf Los Santos door Angel Pine, richting San Fierro en tot slot tot Los Venturas. Uiteraard kun je deze zelfde weg ook in de terugweg maken. Onderweg kun je op een toets drukken waardoor je chauffeur zal stoppen en je uit kan stappen.

2) / 3) Je moet hem oproepen. Dit kan in een rode marker vlakbij het huis van CJ, op Grove St. dus.

Heb je nog meer vragen dan raad ik je eerst aan de readme van deze mod door te lezen waarin alles perfect staat uitgelegd.

Geplaatst:

Nee, dit geldt helaas voor elke savegame. Je zult dus gewoon een nieuw spel moeten starten om met de mod te kunnen spelen.

1) Deze mod zorgt ervoor dat je door een chauffeur kan worden opgehaald en natuurlijk kan worden weg gebracht. Hij rijdt vanaf Los Santos door Angel Pine, richting San Fierro en tot slot tot Los Venturas. Uiteraard kun je deze zelfde weg ook in de terugweg maken. Onderweg kun je op een toets drukken waardoor je chauffeur zal stoppen en je uit kan stappen.

2) / 3) Je moet hem oproepen. Dit kan in een rode marker vlakbij het huis van CJ, op Grove St. dus.

Heb je nog meer vragen dan raad ik je eerst aan de readme van deze mod door te lezen waarin alles perfect staat uitgelegd.

Je kutn dus alleen vanaf grove street vertrekken?

Geplaatst:
Je kutn dus alleen vanaf grove street vertrekken?

Dat maak ik op van uit de readme. Letterlijk staat er, ik ga citeren: 'You can call the car driver near CJ's house'. Dus je kan alleen vanaf daar vertrekken. Overigens is het wel zo dat de auto blijft staan. Stap je bijvoorbeeld uit in Las Venturas dan kun je daar de auto weer vinden. Vanaf Grove St. kun je dan eventueel weer een nieuwe krijgen.

De heli driver, die er ook bij zit, kun je vanaf elke plek oproepen die je wil.

Geplaatst: (bewerkt)

Alleen savegames die zijn gesaved met Taxi-mod kun je gebruiken.

Als je een savegame dat bijv. 100 % uitgespeeld is met Taxi-mod, moet je aan iemand vragen die een ook Taxi-mod heeft.

Elke savegame werkt voor maar één main.scm-mod/versie van het spel.

Hopen je hiermee te hebben geïnformeerd :bier:

Bewerkt: door hooligun
Geplaatst:

Das wel cool!!! waar ik kan helaas niet Modden met GTA V 2.0 (Week niet zeker hoor!)

Hoe dan ook... Je houdt er dus van om in stijl te rijden!

:bier:

Geplaatst:
Das wel cool!!! waar ik kan helaas niet Modden met GTA V 2.0 (Week niet zeker hoor!)

Hoe dan ook... Je houdt er dus van om in stijl te rijden!

:bier:

Dit kan wel. Je kan de downgrader >>>Hier<<< downloaden en dan je .exe downgraden. Hierdoor heb je dus versie 1.0 en kun je lekker modden. :) Ben ik trouwens blij dat ik nog steeds mijn GTA SA van de launchdag heb.

Als het niet lukt hoor ik het wel. :)

Gratz,

Boris H.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...