Jump to content

ik wouw dat ik zelf een game kon maken hier mijn gedacht

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wouw dat ik zelf een game kon maken zoals getaway in antwerpen brussel gent alle steden in belgie & nederland & de titel zouw heten free benelux & de game komt op xbox 360 ps3 & pc en winkels als hm binnen gaan en kleren kopen media mark enzo dat gaat als een bom inslaan denk ik met prachtige grafische

post-66677-1176918644.jpg

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Clowntje_93

2

• ThunderDuck

2

• NilsHolgersson

2

• yes r

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Tja, dat willen we allemaal hè... Maar in je eentje lukt dat echt niet. Ik zou zeggen stel het voor bij EA Games of R* ofzo, maar ik denk niet dat ze je echt serieus gaan nemen...

Geplaatst:

Wat je natuurlijk ook kan doen. Is een bestaande game nemen. En die gaan modden, Want een nieuwe beginnen is nog moeijlijker. Dan moet je allemaal codes invoeren om 1 persoon te laten bewegen. Maar wie weet is dat modden wat voor jou.

MVG,

Rullez

Geplaatst:
ik wouw dat ik zelf een game kon maken zoals getaway in antwerpen brussel gent alle steden in belgie & nederland & de titel zouw heten free benelux & de game komt op xbox 360 ps3 & pc en winkels als hm binnen gaan en kleren kopen media mark enzo dat gaat als een bom inslaan denk ik met prachtige grafische

Juist, en hoeveel geld wil je hieraan besteden? :)

Geplaatst:
het is mischien een stome vraag maar hoe heet het ding waarmee je games op ps3 moet maken zoon machine

Je moet het gewoon op de PC maken. Dmv, een programmeertaal, models etc. :bonk:

Of bedoel jij de PS3 debug? Dat is voor vroege versies op te testen.

Geplaatst:

Ja ik ook.

Ik woon in Aarschot/Belgie en ik wil ook een game maken over die stad.

Ik heb al veel hoor.Hier bij mij in Aarschot zeggen ze in ons "taalgebruik" altijd Osschot.Aarschot dus.

Ik maak een game die noemt gta Osschot city

gtaosschotcitythereellipt0.jpg

ik heb nog een heleboel foto's.

Geplaatst:

Een eigen game is erg ingeikkeld.

Dan moet je heel veel van computertaal weten denk maar eens aan visualbasic, .dff, .dat

opcodes en dat soort talen.

Denk eens aan GTA, er hebben erg veel mensen aangewerkt en het heeft maanden geduurd.

En als jij in je eentje een eigen game gaat maken kost het je erg vel tijd.

Je moet je spel dan ook weer gaan updaten, bijwerken testen of er geen bugs/fouten zitten.

Dan heb je ook nog een speciale programma's hebben om een game te kunnen maken.

Je moet er ook zorgen dat de personage niet door de muren gaat lopen bij de huiste timing.

En de textures voor elk object maken neemt ook erg veel tijd in beslag.

Een spel moet dan ook op een cd/dvd gezet en dan automatisch intsalleren op pc.

De besturing maakt het ook nog moeilijker.

Kortom, het is ERG moeilijk om een eigen game te maken.

Tegenwoordig zijn games al 5 of meer GB geworden, dat zijn dus al miljarden en biljoenen bytes!!!!

Geplaatst: (bewerkt)
Ja ik ook.

Ik woon in Aarschot/Belgie en ik wil ook een game maken over die stad.

Ik heb al veel hoor.Hier bij mij in Aarschot zeggen ze in ons "taalgebruik" altijd Osschot.Aarschot dus.

Ik maak een game die noemt gta Osschot city

[plaatje]

ik heb nog een heleboel foto's.

Juist, en maak jij die game zelf, of mod jij een bestaande GTA?

Bewerkt: door Jowx
IMG uit quote verwijderd.
Geplaatst:

Kijk als je een game wilt maken heb je

1. Ervaring nodig

2. Geld nodig

3. Crew nodig

Eigelijk zou ik je aanraden om te modden ,dan is het veel makkelijker.

Greetings .Syfes

Geplaatst: (bewerkt)

Met een game ben je niet zo snel mee begonnen.

Want dan zou je voordat je begint je crew en bij hoorde programma's nodig hebben.

En als je dan bezig bent zou je ook je crew waarschijnlijk moeten betalen en voor het uitbrengen koest het ook weer geld en je moet wel een goede game hebben om goeie verkoopcijfers te hebben om nog je brood te verdienen en als dat mislukt ben je waarschijnlijk al je geld kwijt dus ook voor eten en kan je dan voortaan dozen ophalen met eten omdat je dan niet echt meer kunt leven. En als je minderjarig bent is het ook niet eens mogelijk met crew onder de 18 en je waarschijnlijk voor het uitbrengen van het spel ook wel weer kosten en minimaal 18 zijn.

Dus als ik jou was zou ik het maar mooi in je dromen laten voordat je volwassen bent en een inkomen hebt.

( Ps. Ik weet niet of je volwassen bent )

Iedereen heeft ook wel dromen hé

Bewerkt: door Official
Geplaatst:

Ja, ik had ook een keer zo iets als GTA Leiden bedacht. En daarna er GTA Randstad van gemaakt, dat je ook naar Den Haag, en Rotterdam en A'dam enzo moest. Maar dat wordt te groot om te modden of te maken.

Geplaatst:

Ik zou niet echt een bepaalde game willen maken, maar storywrighter bij een developer zijn lijkt me wel erg tof :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...