sevaboy Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik heb altijd zin om echt te beginnen met een nieuwe Gta Gta:Holland,Gta:Roslar(Roeselare),Gta:Parijs,Gta:Brussel. Of The Lordfather Of Mort of the kings Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 jah een nieuwe GTA zal ik wel willlen maken met onderandere nieuwe dingen zoals: MEER MENSEN RICHTINGAANWIJZERS MEER AUTO'S --> jammer ik word wakker droom is afelopen Reageren
Jopper47 Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ik zou zelf ook heeeel graag een eigen game willen maken. Maar dan het liefst GTA modding eigenlijk. Maar dat idee van een richting aanwijzer is echt geweldig! Van J.V Reageren
Wesley Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Een game maken is wel heel leuk, maar zoals vaak gemeld staat, je hebt geld nodig, je hebt tijd nodig, je hebt de juiste mannen nodig. Joriz had een paar weken terug een topic geopent met Jobs bij RockStar Games. Wie weet vind je daar een leuke job tussen. Reageren
The GamerII Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Als ik later volwassenen zou ik graag ook games gaan maken Ik dacht alseerst dat het best makkelijk zou zijn, maar vergis je niet! GTA ombouwen is niet zo heel moeilijk, maar een compleet nieuw verhaal verzinnen en alles bouwen, kost veel tijd en veel geld. Zoals GTA IV, waarmee ze al in 2005 aan begonnen zijn met dingen bedenken enz. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Een game maken is eigenlijk best makkelijk, het kost alleen veel tijd. Je moet natuurlijk wel bugs fixen en models maken, maar voor de rest gaat het wel soepeltjes. Als je goede programma's hebt is het makkelijk. Reageren
chopperboy Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 ik wil ook heeeel graag eeen gta maken. GTA V ik ben al wat voertuigen aan het tekenen. er komt dan een fbi basis in en VC, SA en LC en nog een andere stad. en dan moet je op het laatst tegen sonny want die blijkt dan niet dood te zijn en gevlucht naar SA. Reageren
Wijst Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ik zou ook wel een game willen maken een maffia spel dat je van een lid een leider wordt en contacten hebdt met the godfather Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ik zou ook wel een game willen maken een maffia spel dat je van een lid een leider wordt en contacten hebdt met the godfather Dat spel is er toch al; The Godfather The Game Reageren
Vinewood Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Je kan altijd beginnen een game te maken. Je kan iets beginnen met Gamemaker, Flash, Java en nog veel meer. Maar de echte programma's kosten helaas véél geld. Maar waarom wilt iedereen een Gta maken? Het is leuk.. Maar er zijn nog zoveel andere leuke dingen in de 'Game World' Reageren
miklo32 Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Als ik een game zou maken dan zou het een rpg in de tegenwoordige tijd worden. Dus een Oblivion in LA ofzo. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Het lijkt me ook wel lachen als je zelf een game kunt maken. Dan zou ik mee gaan helpen bij rockstargames voor GTA! The GTA man -------------------------------------- 100 posts! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Als ik mijn eigen game mocht bedenken zou ik er twee laten maken; 1) Een moderne remake van Need for Speed III - Hot Pursuit NFSIII heb ik maanden zoniet jaren met veel plezier gespeeld. NFS High Stakes vond ik eigenlijk nog beter, want daarin was ook het schademodel toegevoegd. Maar een moderne remake van NFSIII zou aan de volgende punten moeten voldoen; I- Mooie landschappen, bergen, sneeuw, stranden, geen lelijke donkere industriestad zoals de laatste paar NfS-delen. II- Politieachtervolgingen, spikestrips, roadblocks, dit was al redelijk goed teruggebracht in Most Wanted. III- Geen gepimpte autos; geen stickers, geen spoilers, geen verschillende kleuren op één auto, geen nitros. Het moet zoals in Gran Turismo of de oudere Need for Speed-delen zijn; de autos blijven stock. Geen Sjonnie en Anita bakken welke ze op het woonwagenkamp zelfs lelijk vinden. IV- Het moet een cockpit mode hebben, zoals de oudere NfS-delen. V- Geen rag-muziek, maar rustige ambient-deuntjes. VI- Geen afgezette banen. Er moet verkeer rijden. Schoolbussen, Truus in haar Nissan Micra, van alles moet te ontwijken zijn. 2) Flodder - The Game Flodder The Game is een soort GTA, gebaseerd op Flodder. Je speelt als Johnnie Flodder en je uitvalsbasis/savepoint is de villa in Zonnedael. In het begin zul je vooral kruimelmissies aan moeten nemen van Kareltje, maar als je naam maakt als gevestigde gangster, zul je grotere opdrachten van bijvoorbeeld Hennie krijgen. Alle figuren uit de bekende Flodder-serie zul je tegenkomen, zoals Sjakie, en natuurlijk Ma Flodder die je vooral rond de villa aantreft. Je kunt je hond Whisky trainen om politieagenten te bijten. De auto die altijd voor je klaar staat bij de villa is de roze Chevrolet. Sommige missies zul je als broer Kees, zus Kees, of Opa moeten volbrengen. (Met Opa kun je alleen in je rolstoel rijden.) Nou... wie wil er een spelletje voor me programmeren? Reageren
karamanci Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) Nou, ik zou naar R* gaan of naar EA of Ubi en daar allemaal nieuwe ideeen laten zien over '''top'' games. MoH: New Time In dit game speel je John Walker, een ex-soldaat waarmee je ''team'' worden opgestuurd naar Irak en daar de AtoomBom gaan ''destroyen'', maar Johny wil ook helpen en gaat (stiekem) met ze mee. En daar begint de avontuur met veel Actie . Invaders of gallatya Dit is een Sci-Fi Race game voor de Wii, waar je de aliens moet ''berijden'', je meot so snel mogelijk met de WiiMote besturen, en er zijn veel Online mogelijkheden. Streets of the gangs Een free-roaming game waarmee je bijna lles kan doen en je zit in Wryth City in de VS, waarme je missies doet, je begint als een junkie en je eindigt als de ''leider van de onderwereld'' waneer je de laatste rank heb gehaald kan je gebieden veroveren zoals ''turf'' en je rankt doormiddel de assasinate, berofe, en dergelijke. Met een vette Online mogelijkheed ben je nog zoet na die 110 uur gameplay aan de singelplayer . Zucht, Droom, Droom..... Bewerkt: 18 december 2007 door karamanci Reageren
2fast{0} Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 We maken samen gewoon een GTA: Amsterdam. Maar het zou wel leuk zijn om een game te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.