Arjen Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Artiest: Tiësto Album: Elements of Life Review: Clubcharts.nl! (deze review is door een vriend van mij geschreven) Jaar: 2007 Genre: Dance / Trance Wat vinden jullie van dit album? Ik heb al veel mensen gehoord die dit toch een redelijk album vonden, sommige ook helemaal niet. Deze is toch vele malen beter dan 'Just Be', zoals ook in de review wordt verteld. Reageren
mathi Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Artiest: Tiësto Album: Elements of Life Review: Clubcharts.nl! (deze review is door een vriend van mij geschreven) Jaar: 2007 Genre: Dance / Trance Wat vinden jullie van dit album? Ik heb al veel mensen gehoord die dit toch een redelijk album vonden, sommige ook helemaal niet. Deze is toch vele malen beter dan 'Just Be', zoals ook in de review wordt verteld. ik vind het een beter album in zijn carriere Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 ik vind het een beter album in zijn carriere Zou je het me aanraden om te kopen, want dat ben ik misschien van plan (als het album goed is tenminste). Reageren
profile Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Wel een vet album. Dance4life staat er op. (denk ik) Eén van zijn beste singles Reageren
Verrity Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Ik hou dus echt niet van Tiesto, vooral D4L Is een klerelied! Het doel is echter wel goed!! Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Ik heb het album vandaag gekocht en ik moet zeggen dat het 15 zeer goed bestede eurootjes waren. Elements of Life is een prachtig album dat ik iedereen die van dance/trance houdt zou aanraden. Nuke[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.