dynastus Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 kan je een ps1 memory kaart in een ps2 doen ik heb namelijk nog veel leuke spellen voor de ps1 maar ik heb er geen memorycard voor als het in een ps2 kan ga ik er een kopen Reageren
Jowx Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Voor zover ik weet is het helaas niet mogelijk, bij mij werkt het in ieder geval niet. Topic verplaatst naar het 'Consoles & Beurzen Forum'. Edit: De PS1 game - PS1 memorycard combinatie kan misschien wel werken zoals hieronder gezegd is, dat heb ik niet geprobeerd. Reageren
SamShine Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Ik heb een Playstation 1 memory card in mijn Playstation 2 zitten, waarmee ik Playstation 1 spellen opsla. Het is dus wel mogelijk. Veel plezier met die 'leuke spellen; . Reageren
profile Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Ja net zoals ik.Ik heb ook nog toffe PS1 games. Maar ik moet alle PS1 fans teleurstellen.Het antwoord is neen. Waarschijnlijk gaat dat niet omdat het spelgeheugen van een PS2 is groter. Maar als je ooit een PS3 koopt heb je volgens mij wel geluk.Je kan er games van PS1,PS2 en PS3 mee spelen. Verbeter me als ik fout zit. Je moet dan wel een extra apparaatje kopen om games van de PS1 en PS2 op te slaan. Reageren
gammie_ Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Ja net zoals ik.Ik heb ook nog toffe PS1 games.Maar ik moet alle PS1 fans teleurstellen.Het antwoord is neen. Waarschijnlijk gaat dat niet omdat het spelgeheugen van een PS2 is groter. Maar als je ooit een PS3 koopt heb je volgens mij wel geluk.Je kan er games van PS1,PS2 en PS3 mee spelen. Verbeter me als ik fout zit. Je moet dan wel een extra apparaatje kopen om games van de PS1 en PS2 op te slaan. Nee hoor zoals SamShine al zij, als je een PS2 hebt en een PS1 memory card kan je die gewoon in de PS2 steken en zo al je PS1 spellen er gerust op opslaan. Zo doe ik het namelijk ook Reageren
sevaboy Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) kan je een ps1 memory kaart in een ps2 doen ik heb namelijk nog veel leuke spellen voor de ps1 maar ik heb er geen memorycard voor als het in een ps2 kan ga ik er een kopen Lukt wel,maar als je de memory card gebruikt voor ps2 games op te slaan gaat het niet. ALs je het gebruikt voor ps1 games op te slaan en te laden gaat het wel. Bewerkt: 2 mei 2007 door sevaboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.