anoniempje Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 Ik wil ze hebben voor mijn autobedrijf dat je die auto's moet verzamelen waar rijder ze vaak ? En hoe zien ze er uit ? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 Antwoord op je vraag staat in het topic 'fijnste auto'. Ik laat het topic open voor verdere vragen en onduidelijkheden over dit onderwerp. Oh ja, de Stretch rijdt niet rond, hij staat wel geparkeerd bij het Vercetti Estate. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 Als je geluk hebt, de Stretch staat lang niet altijd bij Vercetti Esteate. Er staat ook heel vaak een Admiral. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 Je kàn natuurlijk een beetje klooien met het default.IDE bestand zodat hij wel rondrijdt, maar een béétje valsspelen is dat natuurlijk wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 als et eg nie lukt, moet je gwoon een garageeditor gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Of je ga net zo vaak kijken bij Vercetti Esteate tot er één staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
anoniempje Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 :blink: bedankt maar nu zit ik weer met het probleem van de garrage ofzo en de mr woopy (vooral de laatste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 :blink: bedankt maar nu zit ik weer met het probleem van de garrage ofzo en de mr woopy (vooral de laatste Als je een Mr. Whoopee nodig hebt moet je het 'Ice Cream' bedrijf even kopen. Je moet vanaf het politiebureau in Little Havana naar het noorden rijden, op een gegeven moment (2 sec. later) zie je een Ice Cream Factory aan je rechterhand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Inderdaad ja. Nog iets over die IJskar. Als je een vigilante missie er in de buurt ga doen moet je ook iemand afmaken die in een Mr. Whoopee rijdt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
anoniempje Geplaatst: 7 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 thnx en je garrage? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Waar je die kan vinden? Rijd vanaf de onderste brug van het eerste eiland naar Little Havana. Op het tweede eiland aangekomen niet naar links of rechts, gewoon rechtdoor, tussen de huizen door. Je rijdt dan over een schans en komt terecht op een grasveld. Het gebouw recht voor je is de Sunshine Garage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
anoniempje Geplaatst: 7 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 (bewerkt) neej ik bedoel de auto baggage typfout Bewerkt: 7 december 2004 door anoniempje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Die rijdt normaal rond op Escobar International Airport. Maar als je met die lijst bezig bent (bijna) niet. Ga daarom naar de start- en landingsbanen. Daar rijden ze rond, en anders staat er ééntje links naast de radiotoren om het luchtverkeer te sturen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.