Jump to content

WolfET

maurice2

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb op RTCW: Enemy Territory eens op een bepaalde server geweest, en plots was alles in het frans :S?

Toen ik dan een normale server opstarte, was alles weer hetzelfde, totdat ik het spel opnieuw opstarte. Dan was weer alles in het frans. Weet iemand welke server dit is, en hoe ik ervoor kan zorgen dat alles terug normaal is?

Geplaatst:

in die server is er waarschijnlijk een mod geweest die je enemy territory frans maakt. je moet dan zoeken in de installatie map en in de main map of je ergens een mod zie staan waar jij van denkt dat dat de boosdoener is. die verweider je dan. het kan de servernaam zijn. als je niets kunt vinden moet je al je mods verweideren, maar dan zal je wel op elke server waar je komt opnieuw een mod moeten downloaden. wat je ook kan doen is een mod verweideren, kijken of het goed is en is het niet goed m terug zetten, en dat doe je net zo lang totdat je de goede mod gevonden hebt, maar als je al wat meer gespeeld heb zal je flink wat mods hebben.

Geplaatst: (bewerkt)

Oke bedankt, maar ik heb idd al HEEL veel mods. Maar ik zal het toch maar eens proberen. Bedankt :bier:

EDIT: Niet dat ik je oplossing waardeer, ik vind het fantastisch dat je wil helpen, maar ik heb zowat 120 mods [overdreven] dus onbegonnen werk. Maar als ik het opstart via XFire (met mijn serverlist) heb ik er geen problemen mee, want ik krijg mijn menu niet te zijn :tu: . Gelukkig is het in-game niet frans. Maar in ieder geval heel erg bedankt. :cya:

Bewerkt: door maurice2
Geplaatst:

Ik heb het ook eens gehad, had ineens Spaans. Ergens in de /etmain map stond er toen een pk3 file die dat veroorzaakte. Als je er nog problemen mee hebt, maak anders eens een screentje van de etmain folder, van alles wat je niet herkend als een speelbare map.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...