goronguy Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Hier is mijn probleem, ik vond via google een topic op dit forum waar helemaal stond uitgelegd hoe je de superman beta v1,0 mod moest installeren. Alles is nu helemaal toppie, behalve 1 ding: het hoofd van CJ. Als clark kent: Het goede kapsel, maar voor de rest gewoon zwarte cj, als superman: het gimp masker. Weet iemand wat ik moet doen? Reageren
DaBeast Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 goronguy, Ik denk net dat dat de bedoeling is/was. Zodat je nog steeds de originele CJ kan hebben als je dat wil. En superman heeft maar 1 pak. Player mods worden zelden gemaakt zodat alles past en verandert word. Meestal word maar een klein gedeelte vervangen, omdat het erg veel werk is en niet bepaald makkelijk. Het is ten slotte versie 1, er kan (ik zeg niet dat het gaat uitkomen) een nieuwe versie uitkomen die uitgebrijderde kleding en gezichten heeft. Je kan niet meer doen als afwachten denk ik.. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
goronguy Geplaatst: 19 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Dat geloof ik, ware het niet dat ik dit filmpje heb gezien: toch echt met een superman kop... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.