Jump to content

Prison Break

19 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij morgen Prison Break kijken?

• Ja
      12
    • Nee
      7
    • Weet ik nog niet
      0
    • Wat is Prison Break?
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Morgen begint het vervolg van serie 2 van Prison Break weer, iets waar ik lang naar uit heb zitten kijken.

Prison Break is een geweldige serie, die gaat over Michael Scofield die zijn broer uit de gevangenis van de doodstraf wil redden. Ze zijn samen met wat gevangenen in serie 2 ontsnapt, nadat men in serie 2 de hele voorbereiding daartoe kon volgen. In serie 3 zullen we het vervolg van de ontsnappingspoging zien.

Dus wie gaat er morgen om half 10 kijken op RTL 5? Stemmen maar!

:bier: Nuke[NL]

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Agent Kellerman

10

• LBG

8

• RobertSA

7

• Muay Thai

5

Geplaatst:

Ik heb jammer genoeg de serie niet van het begin kunnen volgen, dus ga ik ook niet kijken. Maar als er binnekort een DVDbox komt ofzo ga ik hem zeker wel eens kopen want ik heb alleen nog maar positieve reactie's gehoord over die serie.

Geplaatst:
Ik heb jammer genoeg de serie niet van het begin kunnen volgen, dus ga ik ook niet kijken. Maar als er binnekort een DVDbox komt ofzo ga ik hem zeker wel eens kopen want ik heb alleen nog maar positieve reactie's gehoord over die serie.

DVD-box van seizoen 1 ligt al in de winkels, dus dan kan je in ieder geval alvast die 22(of was 't 23?) afleveringen kijken.

Op de vraag, ja ik ga morgen wel kijken denk ik. Ik heb de serie al wel gevolgd gelijk met de VS maar bij een serie als deze is het altijd leuk om nog eens te kijken zodat kleine details je opvallen.

Geplaatst:

ZEKER kijken. Zit nu op Wikipedia ook een beetje te lezen wat er gebeurt was, zodat ik weer helemaal bij ben. Dit is echt de beste serie ooit. En ik denk dat dit wel een leuke aflevering gaat worden. Maar eigenlijk zou het toch pas 26 April beginnen?

Geplaatst:

Wat was er ook alwer in de laatste aflevering van Nederland gebeurd? Was dat nou dat Kellerman ging samenwerken met Lincoln en Michael of was dat nog eerder gebeurd?

Geplaatst:
DVD-box van seizoen 1 ligt al in de winkels, dus dan kan je in ieder geval alvast die 22(of was 't 23?) afleveringen kijken.

22 afleveringen.. Ik heb hem hier liggen. :Y

Heeft iemand trouwens enig idee wanneer de DVD-box van seizoen 2 in de winkels ligt?

Geplaatst: (bewerkt)

@LBG

Kellerman :engel: schoot Agent Mahone neer, en Kellerman gaat Michael en Lincoln nu helpen ;)

De Slot-Aflevering is zooo vet :dans:

Bewerkt: door Agent Kellerman

Ik ga zeker morgen zeker PrisonBreak kijken het was jammer toen de serie stopte, maar nu is hij terug!

Ik heb de aflevering die vandaag komt al gezien op een site.

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:
Wat was er ook alwer in de laatste aflevering van Nederland gebeurd? Was dat nou dat Kellerman ging samenwerken met Lincoln en Michael of was dat nog eerder gebeurd?

De laatste aflevering in Nederland was volgens mij 'The Killing Box'. Je hebt inderdaad gelijk, het eindigt in een soort van ondergrondse tunnel waarin Mahone, Kellerman, Lincon en Michael uiteindelijk met zijn vieren tegen over elkaar komen te staan. Kellerman schiet Mahone neer en verzoekt de beide broers hem te volgen. Kellerman heeft namelijk ook nog een appeltje met Reynolds te schillen, net als de beide broers. Wordt weer leuk vanavond, maar ik zit net als Amerika weer in een zomerstop wat dus wil zeggen dat ik de afleveringen die in Nederland komen al gezien heb.

Geplaatst:

De laatste aflevering in Nederland was volgens mij 'The Killing Box'. Je hebt inderdaad gelijk, het eindigt in een soort van ondergrondse tunnel waarin Mahone, Kellerman, Lincon en Michael uiteindelijk met zijn vieren tegen over elkaar komen te staan. Kellerman schiet Mahone neer en verzoekt de beide broers hem te volgen. Kellerman heeft namelijk ook nog een appeltje met Reynolds te schillen, net als de beide broers. Wordt weer leuk vanavond, maar ik zit net als Amerika weer in een zomerstop wat dus wil zeggen dat ik de afleveringen die in Nederland komen al gezien heb.

Mahone is toch die enge FBI man met die pilletjes?

Even 1 ding nog deze aflevering moeten jullie echt gaan kijken ik ga niks verklappen want dat zou niet leuk zijn voor de anderen, maar er zitten wel spannende stukjes in hele spannende en je ziet het voor rest wel meer zeg ik niet.

En de laatste aflevering was dat Kellerman,Mahone, Michael en Lincoln in een soort ondergrondse tunnel zaten ze dachten dat ze de klos waren maar toen schoot Kellerman Mahone neer.

Edit : Klopt Mahone is die FBI agent die vroeger ook een crimineel neer had geschoten of vermoord.

Bewerkt: door Muay Thai

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...