Jump to content

Prison Break

19 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij morgen Prison Break kijken?

• Ja
      12
    • Nee
      7
    • Weet ik nog niet
      0
    • Wat is Prison Break?
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Wat was er ook alwer in de laatste aflevering van Nederland gebeurd? Was dat nou dat Kellerman ging samenwerken met Lincoln en Michael of was dat nog eerder gebeurd?

De laatste aflevering in Nederland was volgens mij 'The Killing Box'. Je hebt inderdaad gelijk, het eindigt in een soort van ondergrondse tunnel waarin Mahone, Kellerman, Lincon en Michael uiteindelijk met zijn vieren tegen over elkaar komen te staan. Kellerman schiet Mahone neer en verzoekt de beide broers hem te volgen. Kellerman heeft namelijk ook nog een appeltje met Reynolds te schillen, net als de beide broers. Wordt weer leuk vanavond, maar ik zit net als Amerika weer in een zomerstop wat dus wil zeggen dat ik de afleveringen die in Nederland komen al gezien heb.

Mahone is toch die enge FBI man met die pilletjes?

Klopt, hij is verslaafd aan die drug, waarom weet ik niet precies. Hij neemt ze in ieder geval als hij het ergens moeilijk mee heeft dus waarschijnlijk als een extra opkikker. Overigens heeft hij niet de opdracht gekregen iedereen weer gevangen te nemen, maar om iedereen om te brengen.

@ robertpsv: Reynolds is de vice-president.

Bewerkt: door -Matthijs-
  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Agent Kellerman

10

• LBG

8

• RobertSA

7

• Muay Thai

5

Geplaatst:
Wat was er ook alwer in de laatste aflevering van Nederland gebeurd? Was dat nou dat Kellerman ging samenwerken met Lincoln en Michael of was dat nog eerder gebeurd?

De laatste aflevering in Nederland was volgens mij 'The Killing Box'. Je hebt inderdaad gelijk, het eindigt in een soort van ondergrondse tunnel waarin Mahone, Kellerman, Lincon en Michael uiteindelijk met zijn vieren tegen over elkaar komen te staan. Kellerman schiet Mahone neer en verzoekt de beide broers hem te volgen. Kellerman heeft namelijk ook nog een appeltje met Reynolds te schillen, net als de beide broers. Wordt weer leuk vanavond, maar ik zit net als Amerika weer in een zomerstop wat dus wil zeggen dat ik de afleveringen die in Nederland komen al gezien heb.

Reynolds? Wie is dat??

Geplaatst:

Mahone gebruikt die pillen om niet eraan te denken wat hij heeft gedaan zodat hij niet in slaap valt want hij had een crimineel van vroeger vermoord dus nam hij XTC pillen zodat hij wakker kon blijfen en hij is vertrokken bij zijn familie en een andere huis gekocht want hij had in zijn tuin die crimineel begraven.

Geplaatst:

Mahone is geen FBI Agent geweest maar word gedwongen door The Company! Een rijke criminele organisatie! Als Mahone dit voor hun zal doen, zal het geheimpje over Oscar Shales geheim blijven!

Oscar is degene die vermoord werd door Mahone ;)

Geplaatst:
Mahone is geen FBI Agent geweest maar word gedwongen door The Company! Een rijke criminele organisatie! Als Mahone dit voor hun zal doen, zal het geheimpje over Oscar Shales geheim blijven!

Huh? Dat heb ik helemaal gemist van die criminele organisatie. Maar hij werkt toch voor de regering in dat kantoortje van hem? Of moet dat van die organisatie nog komen?

Geplaatst:

Als je de serie goed volgt kan je erachter komen, maar dat kantoortje is van hem, want hij is wel FBI agent, maar heeft er niks voor gedaan, hij zit er ilegaal bij, zonder dat ze het weten! Bellick word ook FBI :dans:

Geplaatst:

Huh? Dat heb ik helemaal gemist van die criminele organisatie. Maar hij werkt toch voor de regering in dat kantoortje van hem? Of moet dat van die organisatie nog komen?

Sinds de eerste aflevering is er al een soort van complot. Een complot met onder andere Kellerman, Hale (Hale wordt neergeschoten door Kellerman) en Reynolds. Naarmate de afleveringen zullen hier nog enkelen aan toegevoegd worden waar onder andere Mahone bij hoort. Mahone wordt als het ware gestuurd door Bill Kim een kale, Chinees lijkende man. Vanuit zijn kantoor opereert Mahone inderdaad, maar als je goed op let krijgt hij instructies van die Bill Kim die overigens weer instructies krijgt van een nog hoger iemand.

Ik weet niet of het helemaal klopt, maar dit heb ik er in ieder geval van begrepen.

Geplaatst:

In de laatste aflevering op TV werden Mahone en Kellerman tegen mekaar opgestookt ;)

Kellerman wint natuurlijk :engel:

Geplaatst:
Als je de serie goed volgt kan je erachter komen, maar dat kantoortje is van hem, want hij is wel FBI agent, maar heeft er niks voor gedaan, hij zit er ilegaal bij, zonder dat ze het weten! Bellick word ook FBI :dans:

Dat Bellick FBI wordt is toch nog niet geweest? Wil je alstjeblieft niks zeggen over wat nog niet op tv is geweest? Anders ben ik genoodzaakt om persoonlijk naar je toe te komen om je mond dicht te naaien :clown: . Grapje hoor.

Sinds de eerste aflevering is er al een soort van complot. Een complot met onder andere Kellerman, Hale (Hale wordt neergeschoten door Kellerman) en Reynolds. Naarmate de afleveringen zullen hier nog enkelen aan toegevoegd worden waar onder andere Mahone bij hoort. Mahone wordt als het ware gestuurd door Bill Kim een kale, Chinees lijkende man. Vanuit zijn kantoor opereert Mahone inderdaad, maar als je goed op let krijgt hij instructies van die Bill Kim die overigens weer instructies krijgt van een nog hoger iemand.

Ik weet niet of het helemaal klopt, maar dit heb ik er in ieder geval van begrepen.

Maar het is niet echt een organisatie toch? Toch eerder gewoon een corrupte regering?

Geplaatst:

Je hoort hem nooit praten, hij praat alleen met briefjes tegen Mr.Kim! In een aflevering zit hij in een Limo midden in Chicago :clown:

Geplaatst: (bewerkt)
Als je de serie goed volgt kan je erachter komen, maar dat kantoortje is van hem, want hij is wel FBI agent, maar heeft er niks voor gedaan, hij zit er ilegaal bij, zonder dat ze het weten! .bellick word ook FBI :dans:[/font]

Zo'n dingen moet je spoileren, ik wist dit toevallig maar andere mensen misschien niet

Bewerkt: door robertpsv
Geplaatst:
Die 'hoger iemand' is nog nooit met zijn gezicht in beeld geweest.

Zoals Kellerman al zegt, die zie je niet vaak en als je hem ziet houdt hij zijn lippen stijf op elkaar. Wees gerust, er zal een aflevering komen waarin je hem op vol beeld zal zien én je hem gedurende tijd kan horen praten.

Maar het is niet echt een organisatie toch? Toch eerder gewoon een corrupte regering?

Ja, zo kun je het ook zien. De (vice-)president is erbij betrokken en die hoort natuurlijk bij de regering net zoals de FBI.

Geplaatst:

Prison break boeit me niet hoor.

Ik kijk heel soms.

(als er niets anders op T.V. is)

Mijn moeder kijkt wel heel graag tegenwoordig.

Maar dan ga ik maar slapen hé. :bonk:

Geplaatst:

Ik heb Donderdag ' PrisonBreak ' bekeken en het was een toffe aflevering.

Die EX-Bewaker die nu in de gevangenis zit die werd helemaal kapot geslagen door zo'n brede donkere vent.

Verder was het ook spannend met ' Agent Kellerman ' die 'Micheal en Lincoln' hielp en toen ze de presidente's broer ontvoerden als bewijs dat hij niet dood is, maar best jammer dat 'Micheal' de news belde hij kon net zo goed beter aanpakken want nu is die broer dood (hij heeft zichzelf dood geknalt) nu hebben ze helemaal geen bewijs meer.

Ik kan niet wachten tot de volgende aflevering alhoewel ik die gezien heb op internet is die best leuk om nog eens te zien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...