DEF Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 ik zag laatst op forum een monster met bodypaint en al. waar kan je dat doen ik heb transfender al geprobeert maar lukt nie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MonSteR Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 bedoel je je wagens laten opspuiten en nos eronder gooien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 bedoel je je wagens laten opspuiten en nos eronder gooien? ja maar dan bij een monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MonSteR Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 hm...zo één heb ik nog niet gezien. waar zit je ergens? LS? LV, ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 (bewerkt) hm...zo één heb ik nog niet gezien. waar zit je ergens? LS? LV, ... heb m al uitgespeelt www.gtagames.nl* helemaal onderaan zie je een plaatje waar kan je die make of krijgen EDIT: lnks naar andere sites zijn niet toegestaan. In link naar een plaatje (in de IMG tags) is wel toegestaan. Bewerkt: 2 december 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MonSteR Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 sorry ik heb het spel pas, en heb al een serieus probleem. hij loopt steeds vast bij de missie: "Burning Desires" (is wel niet het onderwerp van dit ma goed... ) ik ga nu zonder codes proberen. speel jij met of zonder DEF ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 sorry ik heb het spel pas, en heb al een serieus probleem. hij loopt steedsvast bij de missie: "Burning Desires" (is wel niet het onderwerp van dit ma goed... ) ik ga nu zonder codes proberen. speel jij met of zonder DEF ? zonder codes maar soms wel bijvoorbeeld bij de laatste missie heb ik wel codes gebrijkt wan die is ook focking lang en best irritant(heb paar keer armor cheat gedaan) maar over burning desires moet je ff bij missie hulp vrage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MonSteR Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 okay! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 die monster truck krijg je als je bij die 8-track in stadion 1 los santos: 1e wordt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 die monster truck krijg je als je bij die 8-track in stadion 1 los santos: 1e wordt thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 kun je die ook tunen, ik wilde er hydrolics onder gooien maar weet niet bij welke garage, trance fender niet in ieder geval :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MonSteR Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 die monster truck krijg je als je bij die 8-track in stadion 1 los santos: 1e wordt cool! ga ik eens probere thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 die monster truck krijg je als je bij die 8-track in stadion 1 los santos: 1e wordt thnx of als je met een vriendin in san fiero 50% of meer heb of als je 15-25 pakjes autos hebt in gelverd by de docks de ene by 8 track is met american print in san fiero vriendin rood wit blauw met race flag boven op dak en de laatst gewoon print Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
813ikkie Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 en bij de schip van import export Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 die monster truck krijg je als je bij die 8-track in stadion 1 los santos: 1e wordt thnx of als je met een vriendin in san fiero 50% of meer heb of als je 15-25 pakjes autos hebt in gelverd by de docks de ene by 8 track is met american print in san fiero vriendin rood wit blauw met race flag boven op dak en de laatst gewoon print Die bij de haven krijg je al als je 5 auto's heb ingeleverd voor export. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.