rickieyj Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Missie's: dansen, auto laten schudden en huis overvallen (wapens stelen) Cheaten: Mag GTASAsf1.b
Mirrrr Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 (bewerkt) Missie's: dansen, auto laten schudden en huis overvallen (wapens stelen)Cheaten: Mag Ik wil hem wel doen Edit: Wil je de volgende keer je wel aan klik hier dit lijstje houden als je een savegame aanvraag doet. Het is voor ons makkelijker als we weten welke versie je hebt Missions Home Invasion, Life's a beach en Cesar Vialpando passed Bij de laatste missie liep mijn spel 3 keer vast dus wil ik HerrieM bedanken voor zijn hulp Veel plezier met SA verder Bewerkt: 19 april 2007 door Mirrrr
rickieyj Geplaatst: 19 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Oh, sorry. Ik ben net nieuw hier, ik ken alleen de oude site een beetje, daar stonden veel meer tools op, zoals img tool enz. + veel skins. Ik zal de volgende keer wel beter opletten. het is de versie die van de cd af komt, niet gedowngrade enz. versie 1
Recommended Posts