brbgtaplayer Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Hallo, Ik heb een pc met twee hardeschijven: 1 van 20Gig met windows 98, en een met twee partities: de ene XP (ca. 22 Gig) en de ene nog niks (ca. 8 Gig). En nou is mijn vraag, kan ik op die partitie van 8 Gig Linux zetten? Gaat dat wel samen met XP en/of 98? Reageren
ifc3 Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 (bewerkt) Hallo,Ik heb een pc met twee hardeschijven: 1 van 20Gig met windows 98, en een met twee partities: de ene XP (ca. 22 Gig) en de ene nog niks (ca. 8 Gig). En nou is mijn vraag, kan ik op die partitie van 8 Gig Linux zetten? Gaat dat wel samen met XP en/of 98? Ja, maar andersom zal Windows alles verwijderen als je eerst linux installeert, daarna windows. >>> Door Preddy: Zou je in het vervolg Windows en alles wat ermee te maken heeft gewoon in hun waarde kunnen laten? Word er nu wel een beetje flauw van.<<< @preddy: Het is gewoon zo. Leer er maar mee leven. Je huurt Beta-kwaliteit software van een bedrijf voor een bedrag van rond de 90 euro, dat geen rekening er mee houd dat er ook nog iets anders bestaat. Bewerkt: 25 april 2007 door ifc3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.