Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste Mede-Forummers :D,

Ik hoop dat iemand mij hier zou kunnen helpen, want ik ben namelijk opzoek geweest naar een Tutorial/Programma om zelf je eigen auto's te maken of auto's editen.

Maar ik heb nergens wat kunnen vinden & ook niet op Google.

Dus ik hoop dat iemand mij hier een Tutorial zou kunnen geven daarover.

En ik zou ook graag willen weten welke programma's er allemaal bij worden gebruikt.

Want meestal download ik getunde cars en stop ze in m'n GTA SA Game, alleen het leek me leuk om er zelf eens een te maken. :engel:

GSElite 8)

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar modding fora... :)<<<

Geplaatst:
Alle tutorials kun je vinden in de Master Tutorials List. Overigens hoort dit eerder thuis in de Modding Fora.

Veel plezier met het ombouwen van je wagen! :cya:

Bedankt, & welke van die Tutorials is het dan precies? :D

Geplaatst:

Zoals je zit is er een ruim aanbod van tutorials, echter is het nog wel even zoeken naar de juist(n). Hier heb ik in ieder geval een tutorial waarin, zo op het eerste gezicht, wordt uitgelegd hoe je je eigen auto kan maken.

Als je overigens nog een beginnende modder bent raad ik je aan niet direct een auto te gaan maken. Dit is moeilijker dan dat het eruit ziet en vereist degelijke vaardigheden. Begin klein met modden, denk dan aan het maken van een texture. Naarmate van tijd krijg je er behendigheid in en kun je steeds een stapje hoger totdat je zelf een auto kan maken.

Geplaatst:
Zoals je zit is er een ruim aanbod van tutorials, echter is het nog wel even zoeken naar de juist(n). Hier heb ik in ieder geval een tutorial waarin, zo op het eerste gezicht, wordt uitgelegd hoe je je eigen auto kan maken.

Als je overigens nog een beginnende modder bent raad ik je aan niet direct een auto te gaan maken. Dit is moeilijker dan dat het eruit ziet en vereist degelijke vaardigheden. Begin klein met modden, denk dan aan het maken van een texture. Naarmate van tijd krijg je er behendigheid in en kun je steeds een stapje hoger totdat je zelf een auto kan maken.

Heel erg bedankt, dat zal ik dan wel gaan doen :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...