Wesley Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Hoi, Ik zoek een programma waarmee je muziek kunt remixen, het liefst moet het gratis zijn. Ik heb een prog. voor remixen nu hard nodig. Kent iemand hier een gratis programma? Dank!! Reageren
Moonbeam Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 (bewerkt) Audacity is een erg mooi, voor ieder besturingssysteem beschikbaar en bovenal gratis programma waarmee je zonder ervaring muziek kan remixen. Have Fun! Mvg, Moonbeam Bewerkt: 19 april 2007 door Moonbeam Reageren
Preddy Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Had je de zoekfunctie al geprobeerd? Er zijn wel een aantal topics te vinden met exact dezelfde vraag of topics met zo'n programma als onderwerp. Zoekopdrachtje op Remixen Reageren
Cosmo Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Audacity is een erg mooi, voor ieder besturingssysteem beschikbaar en bovenal gratis programma waarmee je zonder ervaring muziek kan remixen. Have Fun! Mvg, Moonbeam Hoe werkt het precies ? want als ik een liedje open en ik wil effect erin doen dan kan ik niks aanklikken.. Ik snap niet echt hoe het werkt Reageren
mathi Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Audacity is een erg mooi, voor ieder besturingssysteem beschikbaar en bovenal gratis programma waarmee je zonder ervaring muziek kan remixen. Have Fun! Mvg, Moonbeam Hoe werkt het precies ? want als ik een liedje open en ik wil effect erin doen dan kan ik niks aanklikken.. Ik snap niet echt hoe het werkt ik werk altijd via virtual dj, nederlands en zeer goed en gratis Reageren
Moonbeam Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Hoe werkt het precies ?want als ik een liedje open en ik wil effect erin doen dan kan ik niks aanklikken.. Ik snap niet echt hoe het werkt Je kan met de muis over de 'geluidsgolven' klik plus slepen zoals je ook een stukje tekst selecteert, dit deel edit je dan als je een effect uitkiest. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.