ICE-Spirit Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Ik ben een lid van NovClan, maar ik kan niet inloggen op de novocaïne Restricted players, of is dit alleen voor admins? MVG. MiKa R. Reageren
Azer Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Contact iemand van NoV zelf, je clanleader ofzo? Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 21 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Contact iemand van NoV zelf, je clanleader ofzo? Ok... Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 16 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Nou heb ik dus nog een ander probleem, Als ik bij de Offical servers de WAR .mini mission. ... wil openen, dan lukt dit alles, maar vanaf alles geladen is staat er : The server is full. En direct daaronder You've been banned from the server. Nu heb ik dus 2 vragen : (1) The server kon dus niet vol zijn, want er zaten toen maar 25/30 personen op. (2) Ik heb héééééélemaal niets gedaan dus... hoe kan ik dan gebanned zijn, gewn omdat de server full is? Ik dacht hət niet... EDIT: Alles is opgelost, nog voor er iemand kon reageren... EDIT2: SORRY VOOR DE DUBBELPOST, DAMN IT! En hier mag een op Bewerkt: 17 mei 2007 door ICE-Spirit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.