Goliat Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 mafia sentinel is gwoon zoo relaX Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Op dit moment vind ik ook de mafia sentinel het best. Reageren
stoffel Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 (bewerkt) Yakuza Stinger (voorlopig toch) ik zit maar op Staunton Island dusja Bewerkt: 11 november 2005 door stoffel Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 In Portland reed ik graag met een maffia sentinel of een diablo stallion Op Stauton Island en het andere eiland zijn een cheetah of een Stinger een van mijn favoriete wagens. Reageren
lollermans Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 GTA 3.. wel heel lang geleden dat ik dat gespeeld heb maarja :rolleyes: Ik vond die zwarte met die vlammen erop altijd wel een lekkere auto, met een mooi geluid B) Ben ff de naam kwijt, maar t is ook al zo lang geleden. DIABLO STALLION GTA 3.. wel heel lang geleden dat ik dat gespeeld heb maarja :rolleyes: Ik vond die zwarte met die vlammen erop altijd wel een lekkere auto, met een mooi geluid B) Ben ff de naam kwijt, maar t is ook al zo lang geleden. DIABLO STALLION Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) GTA 3.. wel heel lang geleden dat ik dat gespeeld heb maarja :rolleyes: Ik vond die zwarte met die vlammen erop altijd wel een lekkere auto, met een mooi geluid B) Ben ff de naam kwijt, maar t is ook al zo lang geleden. DIABLO STALLION GTA 3.. wel heel lang geleden dat ik dat gespeeld heb maarja :rolleyes: Ik vond die zwarte met die vlammen erop altijd wel een lekkere auto, met een mooi geluid B) Ben ff de naam kwijt, maar t is ook al zo lang geleden. DIABLO STALLION Zou je volgende keer als je zo iets zegt wat nuttige dingen bij willen zetten? want dit was al gezegd geweest door Giorgio! Maar als ik moest kiezen kies ik voor de mafia sentinel, die vind ik zeer goed rijden!!! gta-freak2 Bewerkt: 16 december 2005 door gta-freak2 Reageren
ikt Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) Ik vind de Mafia Sentinel er cool uitzien, omdat hij veel op de Mitsubishi Lancer Evolution VI lijkt Bewerkt: 16 december 2005 door ikt Reageren
Mark B. Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Veel wagens uit GTA III zijn echt heel fijn zoals: -Banshee -Cheetah -Diablo Stallion -Infernus -Mafia Sentinel -Sentinel -Stinger Maar de fijnste wagen uit GTA III is toch de Cheetah, want die rijd het hardst en stuurt lekker Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Infernus-snel en mooi Mafia Sentinel-Mooie Mafiacar met style Diablos Stallion-Mooie vlammen Cheetah-snel en mooi Yardie Lobo-Hydraulics en mooi Stinger-snel en mooi Yakuza Stinger-snel en mooi Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 yakuza stinger en cheetah kan ik niet tussen kiezen Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Patriot (lekker alles kapot rijden) Blista (redelijk snel voor zo'n grote wagen, kan ook nog flink beuken) Infernus, Cheetah, Yakuza stinger (lekker snel) Diablo Stallion (snel, mooi uiterlijk) Mafia Sentinel (snel, mooi uiterlijk) Bewerkt: 1 januari 2006 door flying dutchman Reageren
Rekam Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Yakuza Stinger Diablo Stallion Maffia Sentinel Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 heb gekozen: cheetah ownt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.