Jump to content

msn werkt niet op vista

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb laatst vista op mijn pc geinstall en nu doet msn het niet, is hier een update voor nodig of niet zo ja waar kan ik hem downloaden??

Geplaatst:
Heb je wel de nieuwste versie van MSN? Die kun je hier downloaden. De nieuwste MSN moet het gewoon doen op Vista.

ja die heb ik

Geplaatst:
ik heb laatst vista op mijn pc geinstall en nu doet msn het niet, is hier een update voor nodig of niet zo ja waar kan ik hem downloaden??

Krijg je een error? Start de setup niet? Loopt je computer vast?

Iets meer uitleg svp. :)

Geplaatst:

Krijg je een error? Start de setup niet? Loopt je computer vast?

Iets meer uitleg svp. :)

ik kan men mail en wachtwoord in typen maar er staan 3 vakjes van zoals email opslaan enz. die kan ik niet aanvinken en als ik me aanmeld is de server volgens msn ofline (dit heeft hij nu al 2 weken)

Geplaatst: (bewerkt)
Meld je eens aan op E-Messenger (http://www.ebuddy.com/)! Als het daar wel lukt, ligt het wel aan MSN. Als het niet lukt ben je gefreezed (denk ik). Hoe je dit oplossen kunt weet ik helaas niet.

dit werkt wel

ik heb nu op de laptop geprobeert (heb daar XP op) en daar werkt msn nog wel

Bewerkt: door djaa
Geplaatst:

Ik heb even onze goede vriend Google gekeken en daar ben ik meerde oplossingen voor het probleem tegengekomen. Klik Hier een Miss heb je hier wat aan.

Maar als je op Google gewoon msn werkt niet op vista intypt krijg je 494.000 hits dus misschien dat daar de oplossing dan wel tussen staat.

In ieder geval heel veel succes en ik hoop dat je hier wat aan hebt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...