Groot-Duimpje Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Mijn cluppie is nu AZ omdat ze bovenaan staan. Eerst was ik voor PSV dan ben je eigenlijk geen echte supporter van je club ik vind dat je in goede tijden en slechte tijden voor je clubje moet blijven en nietzoals jou omdat ze het slecht doen , en omdat ze geen eerste meer staan Nederland: Ajax Engeland: Chelsea Duitsland: eigenlijk geen maar anders Bayern München Spanje: Real madrid / Barcelona Portugal: Sporting portugal Italie: AC Milan Belgie: Brugge Noorwegen: ken er geen Turkije: " Frankrijk: Lyon Schotland: Celtic Roemenië: ken er geen Oekraine: " Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Nederland: Ajax Engeland: Arsenal Duitsland:Schalke 04 Spanje: Barca Portugal: Benfica Italie: Ac Milan Belgie:Germinal Beerschot Antwerpen Noorwegen:Rosenborg BK Turkije: Fenerbace Frankrijk: AS Monaco Schotland:Glasgow Roemenië:Dinamo Boekarest Oekraine:Dinamo Kiev Zweden:Malmö FF Reageren
Suburban Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 heb het een en ander gewijzigd Nederland: Ajax Engeland: Liverpool Duitsland: B. Munchen Spanje: Real Madrid Portugal: FC Porto Italie: Inter Belgie: Racing Genk Noorwegen: Rosenborg SK Turkije: Galatarasay Frankrijk: Olympique Lyon Schotland: Celtic veel van de teams die ik in me eerste lijstje had, kwamen een beetje me strot uit en nu is me favo inter Sub Reageren
Mister.X Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 (bewerkt) Nederland: PSV België: Anderlecht Duitsland: HSV Engeland: Arsenal Schotland: Celtic Frankrijk: Olympique Lyon Spanje: FC Barcelona Portugal: Boavista Italië: Inter Argentinië: Boca Juniors Brazilië: Santos Rusland: Spartak Moskou Turkije: Fenerbache Griekenland: Panathinaikos Oekraïne: Dinamo Kiev Polen: Pogon Szczecin Zweden:Malmö FF Bewerkt: 22 juni 2007 door Mister.X Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 dan ben je eigenlijk geen echte supporter van je club ik vind dat je in goede tijden en slechte tijden voor je clubje moet blijven en nietzoals jou omdat ze het slecht doen , en omdat ze geen eerste meer staan Nederland: Ajax Engeland: Chelsea Duitsland: eigenlijk geen maar anders Bayern München Spanje: Real madrid / Barcelona Portugal: Sporting portugal Italie: AC Milan Belgie: Brugge Noorwegen: ken er geen Turkije: " Frankrijk: Lyon Schotland: Celtic Roemenië: ken er geen Oekraine: " Waar baseer jij je keuze op dan? Kwaliteit van de doelpalen? De clubs die je noemt zijn stuk voor stuk de "beste" van hun land. Een echte supporter zou fan zijn van Millwall ofzo. Reageren
Mister.X Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 dan ben je eigenlijk geen echte supporter van je club ik vind dat je in goede tijden en slechte tijden voor je clubje moet blijven en nietzoals jou omdat ze het slecht doen , en omdat ze geen eerste meer staan Nederland: Ajax Engeland: Chelsea Duitsland: eigenlijk geen maar anders Bayern München Spanje: Real madrid / Barcelona Portugal: Sporting portugal Italie: AC Milan Belgie: Brugge Noorwegen: ken er geen Turkije: " Frankrijk: Lyon Schotland: Celtic Roemenië: ken er geen Oekraine: " Waar baseer jij je keuze op dan? Kwaliteit van de doelpalen? De clubs die je noemt zijn stuk voor stuk de "beste" van hun land. Een echte supporter zou fan zijn van Millwall ofzo. Hoezo een echt suppoerter fan van Millwall... Dat eenne clubje uit schotland? nee sorry ik niet! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Waarom niet? Omdat ze niet bovenaan staan? Ook geen "echte" supporter dus. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 (bewerkt) Nederland : Ajax Belgie : (Sorry ken geen Belgische clubs) Frankrijk : Olympic Lyon Spanje : Real Madrid Italie : Roma Duitsland : B.Munchen Engeland : Man Utd. Schotland : Celtic Portugal : Fc Porto Turkije : Wat boeit Turks voetbal mij nou? Ben je voor Feyenoord omdat ze veel hooligans hebben? Ben je voor PSV omdat ze veel boeren hebben? Dan loop je een beetje achter, tegenwoordig is het ZUID-AMERIKANEN!! @ Rene-GTA: Ik heb daar wel eens gevoetbald, wat een kutvelden hebben ze daar zeg. Ik speel bij RCL(Racing Club Leiderdorp). Gek genoeg is het een voetbalvereniging. Bewerkt: 21 juni 2007 door Clowntje_93 Reageren
Mister.X Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ben je voor Feyenoord omdat ze veel hooligans hebben? Ben je voor PSV omdat ze veel boeren hebben? Dan loop je een beetje achter, tegenwoordig is het ZUID-AMERIKANEN!! Nee, omdat ze de beste zijn En ik bijna in eindhoven woon. En ik heb een seizoenkaart. PSV heeft geen boeren, En als boeren hebben dan zijn het goeie *Censuur* Feyenoord=Hooligans/Hardcoregasjes 020 is gewoon niks. Daar (noord-westen) liggen al de slechtste clubs:Az,Ajaz,Feyenoord,Ado,Sparta,Exelsior. Reageren
RobertSA Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Nederland : AjaxBelgie : (Sorry ken geen Belgische clubs) Frankrijk : Olympic Lyon Spanje : Real Madrid Italie : Roma Duitsland : B.Munchen Engeland : Man Utd. Schotland : Celtic Portugal : Fc Porto Turkije : Wat boeit Turks voetbal mij nou? Ben je voor Feyenoord omdat ze veel hooligans hebben? Ben je voor PSV omdat ze veel boeren hebben? Dan loop je een beetje achter, tegenwoordig is het ZUID-AMERIKANEN!! Ik denk dat ik meer verstand heb van PSV dan jij. Is Clowntje een beetje jaloers omdat PSV kampioen is? Oh ja; ik vind dat je een echte supporter bent als je naar alle wedstrijen van je club gaat, ook de uitwedstrijden. En dat je gewoon trots ben op je club, hoe hoog of laag ze staan. Ik ben voor PSV sinds me 4e, gewoon omdat ik het een mooie club vond, ik had er een goed gevoel bij. M'n eigen pa is voor Ajax. En hoe makkelijk was het toen om te roepen dat je voor Ajax werd? Dat was toen de beste club van Nederland, iedereen was daarvoor. Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Nederland: AZ België: ken er geen een Duitsland: Bayern München Engeland: Arsenal Schotland: Celtic Frankrijk: Olympique Lyon Spanje: Real Madrid Portugal: FC Porto Italië: Inter Milaan Zweden: Malmö FF Turkije: Fenerbache Reageren
RobertSA Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Kennen jullie clubs als Anderlecht en Club Brugge ook niet? Dat vind ik dat je jezelf geen echte voetbalfan mag noemen. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) Kennen jullie clubs als Anderlecht en Club Brugge ook niet? Dat vind ik dat je jezelf geen echte voetbalfan mag noemen. In het zuiden misschien wel, dan is het ook wel makkelijk om ff naar een wedstrijd in België te gaan, maar ik ben toch echt een voetbalfan maar ik ken geen Belgische clubs. De namen zeggen me natuurlijk wel wat, maar ik ken geen spelers daar ofzo. @ NilsHolgersson: Ben je nu weer voor PSV? Bewerkt: 22 juni 2007 door Clowntje_93 Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Nederland : AjaxBelgie : (Sorry ken geen Belgische clubs) Frankrijk : Olympic Lyon Spanje : Real Madrid Italie : Roma Duitsland : B.Munchen Engeland : Man Utd. Schotland : Celtic Portugal : Fc Porto Turkije : Wat boeit Turks voetbal mij nou? Ben je voor Feyenoord omdat ze veel hooligans hebben? Ben je voor PSV omdat ze veel boeren hebben? Dan loop je een beetje achter, tegenwoordig is het ZUID-AMERIKANEN!! Ik denk dat ik meer verstand heb van PSV dan jij. Is Clowntje een beetje jaloers omdat PSV kampioen is? Oh ja; ik vind dat je een echte supporter bent als je naar alle wedstrijen van je club gaat, ook de uitwedstrijden. En dat je gewoon trots ben op je club, hoe hoog of laag ze staan. Ik ben voor PSV sinds me 4e, gewoon omdat ik het een mooie club vond, ik had er een goed gevoel bij. M'n eigen pa is voor Ajax. En hoe makkelijk was het toen om te roepen dat je voor Ajax werd? Dat was toen de beste club van Nederland, iedereen was daarvoor. Ik ben dan een echte supporter Ik steun Ajax. tuurlijk heb ik wel eens gescholden afgelopen seizoen. Maar ik ben ook voor ajax als ze degraderen. en dan ga ik nog steeds elke wedstrijd mee Reageren
RobertSA Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Nou, ik ben nog nooit naar een wedstrijd in België geweest, wel vaak in België zelf. Maar Anderlecht is gewoon een bekende club hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.