Clowntje_93 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Nou, ik ben nog nooit naar een wedstrijd in België geweest, wel vaak in België zelf. Maar Anderlecht is gewoon een bekende club hoor. Huh, ben je nou wel of niet in België naar een wedstrijd geweest? Reageren
RobertSA Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Niet, wel in België zelf. Het land zelf... Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 @ NilsHolgersson: Ben je nu weer voor PSV? Nee Feyenoord. Me cluppie. Reageren
Ritchie_Phoolie Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 En in het andere topic noemde je ze kakkerlakken? Reageren
Wijst Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Hier het lijstje van wijst !! Nederland :PSV en Helmond Sport (erg genoeg maar ik kan echt geen keuze maken) Belgie : Anderlecht Frankrijk : Pari sait german Spanje : FC Barcelona Italie : Juventus Duitsland : Bayern Munchen Engeland : Chelsea FC Schotland : Celtic Portugal : Fc Porto Turkije : Besiktas Zo dit was mijn lijstje ! Reageren
Ben007 Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Nederland : Psv Belgie : Sporting Lokeren Frankrijk : Olympic Lyon Spanje : Fc Barcelona Italie : Ac Milaan Duitsland : HSV Hamburg Engeland : Liverpool Schotland : Celtic Portugal : Fc Porto Turkije : Fenerbahce Reageren
TomHagen Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Nederland : PSV Eindhoven Belgie : Club Brugge Frankrijk : Olympic Lyon Spanje : Sevilla Italie : AC Milaan Duitsland : Bayern München Engeland : Liverpool Schotland : Celtic Portugal : Lissabon Turkije : Fenerbahce Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Nederland : AJAX!! Belgie : Zulte Waregem Frankrijk : Olympic Lyon Spanje : Barcalona Italie : AC Milaan Duitsland : HSV Engeland : Arsenal Schotland : Celtic Portugal : FC porto Turkije : Fenerbahce Reageren
WWEGTA Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Nederland: Ajax, FC Den Bosch België: Anderlecht Frankrijk: AS Monaco Spanje: Villareal Italië: AC Milan Duitsland: Schalke 04 Engeland: Liverpool, Newcastle U. Schotland: Celtic Portugal: FC Porto Turkije: Fenerbahçe Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Nederland: Feyenoord België: Anderlecht Frankrijk: Olympique Lyon Spanje: F.C. Barcalona Italië: Internationale Duitsland: Werder Bremen Engeland: Liverpool Schotland: Celtic Portugal: Benfica Turkije: Fenebahçe Reageren
Tunix Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ben je voor Feyenoord omdat ze veel hooligans hebben? Nee ik ben voor Feyenoord omdat ik uit Rotterdam kom. Maar ze hebben wel veel hooligans ja. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.