Jump to content

Fikkende voertuigen


Ice Cold Killa

Fikkende voertuigen  

200 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet een voertuig zomaar in de brand vliegen als het op z'n dak ligt?

    • Ja
      24
    • Nee, is niet echt realistisch
      171


Recommended Posts

Nee voor mij NIET. :N

Toch stom in het echt gebeurd dat toch ook niet, wel een beeteke realistich blijven hé.

En als je dan zo'n sportcar hebt gejat en dan via een auto-ongeluk op zen kop komt dan ben je wel gescheten.

Dus laat het er uit want het is dom.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michaelfivez

    4

  • bril_idioot

    3

  • TomHagen

    3

  • Ice Cold Killa

    2

Het is feite heel erg onrealistisch dat de auto ontploft als hij op zijn kop ligt,

maar wat zie je dan als oplossing: dat de auto automatisch weer omkanteld is ook niet echt geloofwaardig toch?

Hij kan toch ook gewoon op zijn kop blijven liggen? Dat is een stuk realistischer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk dat er vrij veel mensen zijn die liever zien dat de voertuigen niet meer in de brand vliegen als het voertuig op de kop terechtkomt en dat men daar als argument voor gebruikt dat het anders onrealistisch zou zijn. Beetje hypocriet om dan Grand Theft Auto te spelen, want er zijn heel wat meer dingen onrealistisch :clown:

Mijn mening is waarschijnlijk al wel te merken: Ik kan me er niet druk om maken of de voertuigen nou wel of niet in de fik vliegen als ze op de kop liggen. Het maakt me werkelijk niet uit of Rockstar dat gaat veranderen, want voor mij maakt het het spelen van de game niet anders. Waar ik me drukker om maak is de vraag of de game nog voor 100 % uit te spelen is, aangezien de vele vrijheden die je hebt in het doen van missies er op zouden kunnen wijzen dat er verschillende scenario's zijn. Bij het ene scenario zou je dan verschillende missies gewoonweg niet doen vanwege de keuzes die je zelf maakt. Persoonlijk zou ik dat erg jammer vinden, want het 100 % voltooien van een game uit de GTA-serie gaf mij altijd een ultieme kick.

Maar goed, daar ging het topic niet over. Ik heb er vrede mee als de voertuigen geen vlam meer vatten bij het op de kop liggen maar ik kan er ook mee leven als ze nog altijd zullen branden en vervolgens ontploffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dit zo leest ziet het er eigenlijk ook meer naar uit dat mensen het "te lastig" vinden en daarom maar als excuus gebruiken dat het niet realistisch is... :schater:

Ik vind het gewoon lastig dat realisme. Er is zoveel niet realistisch in GTA

Link to comment
Delen op andere websites

Laat het er maar lekker inzitten, ik vind het ook een beetje bij GTA horen. GTA is gewoon niet realistisch, en als een auto op zijn kop ligt kan je er ook vrij weinig mee doen. Misschien zo'n heftruck pakken en zo omgooien, maar ik betwijfel of dat de moeite waard is :puh:. Als je een heel eind rijdt, je bent er eindelijk en je vliegt over de kop, kan je er toch gewoon snel even uit gaan? Laat het er maar inzitten, ik zal er echter niet wakker van liggen als het eruit wordt gehaald...

Link to comment
Delen op andere websites

Het is feite heel erg onrealistisch dat de auto ontploft als hij op zijn kop ligt,

maar wat zie je dan als oplossing: dat de auto automatisch weer omkanteld is ook niet echt geloofwaardig toch?

Hij kan toch ook gewoon op zijn kop blijven liggen? Dat is een stuk realistischer.

Ja maar de meeste reactie gaan over dure auto's en getunede die je net te pakken hebt, je vliegt dan over de kop en dan explodeert hij, dat vinden ze dan stom, maar als hij gewoon blijft liggen heb je er ook niks meer aan

dus dan zou die net zo goed kunnen exploderen, je kan er toch niks meer mee

Link to comment
Delen op andere websites

Onzin natuurlijk.Als ze het realistisch willen maken hoort dit ook niet meer voor te komen.Dus nee een voortuig die in de fik vliegt als ie op zijn kop ligt wil ik het er liefst niet in zien.

Link to comment
Delen op andere websites

dus dan zou die net zo goed kunnen exploderen, je kan er toch niks meer mee

Inderdaad, opgeruimd staat netjes :dans: Bovendien is het altijd wel lachen om een kettingreactie van explosies te zien :puh:

t zou best cool kunnen zijn dat je m kan overeind duwen (ligt aan de auto). Bijvoorbeeld een golfkarretje :D

Link to comment
Delen op andere websites

dus dan zou die net zo goed kunnen exploderen, je kan er toch niks meer mee

Inderdaad, opgeruimd staat netjes :dans: Bovendien is het altijd wel lachen om een kettingreactie van explosies te zien :puh:

t zou best cool kunnen zijn dat je m kan overeind duwen (ligt aan de auto). Bijvoorbeeld een golfkarretje :D

offfffff. Dat je een takelwagen kan bellen (meneer heeft toch een gsm bij zich) en die dan in luttele seconde dat ding weer overeind heeft. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Grappig... de meest zijn tegen bezine want dat verpest de gta sweer en nu moet he realistierer realistieser :bier:

Kheb trouwens op ja geklickt om dat ik het gewoon wil tot ze dan gaan fikken je hebt er toch niks aan :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...