Jump to content

Fikkende voertuigen


Ice Cold Killa

Fikkende voertuigen  

200 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet een voertuig zomaar in de brand vliegen als het op z'n dak ligt?

    • Ja
      24
    • Nee, is niet echt realistisch
      171


Recommended Posts

Het is hartstikke nep! Als je een auto 100 keer laat botsen, rijdt hij niet meer zo goed, maar ik betwijfel of hij dan ook in de fik vliegt. En als je 10000000000 kogels door een raampje pompt hoeft de hele auto ook niet meteen te exploderen :puh:. Als de auto schade heeft, dan rijdt hij niet meer zo lekker.

Wat wel kan:

Lekke banden -> Slecht weggedrag (heeft GTA VC en verder ook al)

Veel kogels door je auto -> niets

Kogels door je auto in de benzinetank -> eventuele brand die leidt tot explosie

Botsen -> schade, en slechter weggedrag

veel botsen -> schade, en de auto kapt ermee

botsingen bij de motor (kapot) -> auto kapt er meteen mee

op de kop geland -> Benzine lekt, kans op vuur, en dan een explosie.

Vlammenwerper -> Vuur, en daarna (als het vuur de benzinetank bereikt) KABLAM!

Bazooka, panzerfaust, panzerschreck, Rocket Propelled Missile, atoombom -> KABLAM!

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michaelfivez

    4

  • bril_idioot

    3

  • TomHagen

    3

  • Ice Cold Killa

    2

Een auto zal in het echt niet eens ontploffen als je op de benzinetank schiet (behalve misschien met lichtspoorkogels - MythBusters) maar ik denk dat dit een typisch GTA ding is. Zou R* voor stijl gaan of voor realisme is dus de vraag...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat het er niet in moet, het is niet echt realistisch, maar aan de andere kant, wel ECHT GTA style, zonder dit zou het echt meer op een super goede door R* gemaakte GTA rip-off zijn(een namaak dus zegmaar). En dat van die bezine tank, dat als je er op schiet dat hij dan in de fik vliegt, no way, heel nep!!!!! (Als je de serie "Mythbusters" kijkt snap je waarom, daarin schoten ze op bezine tank, en de auto/bezine tank vloog niet in de fik en ontplofte ook niet! )

Als R* voor realisme gaat, dan nee, maar wat moet je dan met een auto die op z'n kop ligt :puh: Denk dat ze het anders niet zo kunnen/konden maken dat je dan niet meer in de auto kan stappen, en dat ze hem daardoor maar lieten ontploffen/in de fik vliegen ofzo..

EDIT: Of dat het wel kon maar dat ze gewoon lui waren en dat het veel werk zou zijn om het zo te maken :puh:

Uh, Vergete de post hierboven te lezen, dat van "Mythbusters" was dus al gezegt, lol. :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Het is hartstikke nep! Als je een auto 100 keer laat botsen, rijdt hij niet meer zo goed, maar ik betwijfel of hij dan ook in de fik vliegt. En als je 10000000000 kogels door een raampje pompt hoeft de hele auto ook niet meteen te exploderen :puh:. Als de auto schade heeft, dan rijdt hij niet meer zo lekker.

Wat wel kan:

Lekke banden -> Slecht weggedrag (heeft GTA VC en verder ook al)

Veel kogels door je auto -> niets

Kogels door je auto in de benzinetank -> eventuele brand die leidt tot explosie

Botsen -> schade, en slechter weggedrag

veel botsen -> schade, en de auto kapt ermee

botsingen bij de motor (kapot) -> auto kapt er meteen mee

op de kop geland -> Benzine lekt, kans op vuur, en dan een explosie.

Vlammenwerper -> Vuur, en daarna (als het vuur de benzinetank bereikt) KABLAM!

Bazooka, panzerfaust, panzerschreck, Rocket Propelled Missile, atoombom -> KABLAM!

Dat lijkt wel leuk, maar op de benzine tank mikken moet blijven, is heel handig

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het juist beter :tu: Alleen is het stom omdat de auto's snel op hun kop staan dat kan in the real life normaal niet dus ik denk dat ze er meer zwaartekracht op moeten zetten !

En dat ze in brand gaan is ook goed maar niet te snel want je moet nog kunnen weglopen ! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Lastig.

Rockstar gaat IV maken in deze tijd.

Maar omdat ze heel realistisch willen zijn, maar ook weer niet zo tot je op benzinetanken kan schieten etc.

Ik vind tot ze wel mogen exploderen, alleen Hoe ben ik wel benieuwt.

Bewerkt: door Vinewood
Link to comment
Delen op andere websites

Het is nep dat ze dan gelijk fikken, omdat bijna alle auto's van na de jaren 80 (en ook al enkele van daarvoor) uitgerust zijn met beveiliging hiertegen. Het moet er dus echt uitgehaald worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

NEEN

In het echt ontvlamd een auto alleen maar als er benzine en vuur, of elekriciteit in aanraking komen met elkaar...

Bij vorige GTA's was dit fenomeen echt wel te snel. Achter 5 seconden ontplofte de boel :D

Hopelijk wordt dit met GTA IV wel beter uitgewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat ook niet realistisch, echt stom, en dan ben je er net niet optijd uit, en dan ontploft die wagen weer en dan ben je dood, klopt van geen kant....

com'n Rockstar, niet weer....

Link to comment
Delen op andere websites

dus dan zou die net zo goed kunnen exploderen, je kan er toch niks meer mee

Inderdaad, opgeruimd staat netjes :dans: Bovendien is het altijd wel lachen om een kettingreactie van explosies te zien :puh:

ja maar een ketting reactie kun je ook zelf veroorzaken met een goedkope auto en dan granaten of satchel charges te gebruiken( of even naar 8 ball gaan) ik vind dat ze het eruit moeten laten, ik vijnd het pure onzin, en voordat san andreas uit kwam werd er gezegd dat als je werd gearresteerd dat je dan je auto terug kon kopen bij het politie bureau, en als je auto kapot was dat je hem dan bij een garage kon ophalen. er kwamen zelfs sleepauto's om je auto op te halen om files te voorkomen werd er gezegd.

Nou ik heb het gemist, mischien dat iemand van jullie het heeft gezien? :bonk:

Ik zou het leuker vinden als ze zoiets erin doen bij gta4

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...