Jump to content

Fikkende voertuigen


Ice Cold Killa

Fikkende voertuigen  

200 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet een voertuig zomaar in de brand vliegen als het op z'n dak ligt?

    • Ja
      24
    • Nee, is niet echt realistisch
      171


Recommended Posts

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michaelfivez

    4

  • bril_idioot

    3

  • TomHagen

    3

  • Ice Cold Killa

    2

Ik vind het een prima systeem. Zoals bekend draait de GTA serie niet om realisme, maar om gameplay. Het is ook geen simulator, maar een game.

Is het wel realistisch, dat de politie stopt je te achtervolgen of zelfs zoeken, als je voor hun ogen je auto laat overspuiten. Of, dat je in het ziekenhuis moeiteloos wordt opgelapt, nadat je compleet met kogels bent doorzeeft, of zelfs een heat-seeking missile met je lichaam hebt tegengehouden.

Is het realistisch, dat als je een missie 10 keer speelt, dat je tegenstanders in die missie na de derde keer nog niet doorhebben dat je eraankomt, en weten wat je gaat doen. Of zich op z'n minst op een andere plek verstoppen.

Toch zitten dit soort mechanismen erin, om de gameplay aantrekkelijk te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien niet erg realistisch, maar toch heb ik op: JA gestemd. Dit omdat ik het altijd wel grappig vond als een auto omrolde en zo ontplofte. Ook hoeft het niet heel erg onrealistisch te zijn. Wie weet, lekt zo'n auto op z'n kant wel benzine, en heeft iedere auto tot nu toe kortsluiting gekregen op z'n kant, waardoor de benzine ontvlamde. Wie al het zeggen :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een prima systeem. Zoals bekend draait de GTA serie niet om realisme, maar om gameplay. Het is ook geen simulator, maar een game.

Is het wel realistisch, dat de politie stopt je te achtervolgen of zelfs zoeken, als je voor hun ogen je auto laat overspuiten. Of, dat je in het ziekenhuis moeiteloos wordt opgelapt, nadat je compleet met kogels bent doorzeeft, of zelfs een heat-seeking missile met je lichaam hebt tegengehouden.

Is het realistisch, dat als je een missie 10 keer speelt, dat je tegenstanders in die missie na de derde keer nog niet doorhebben dat je eraankomt, en weten wat je gaat doen. Of zich op z'n minst op een andere plek verstoppen.

Toch zitten dit soort mechanismen erin, om de gameplay aantrekkelijk te houden.

Ik vindt de gameplay niet aantrekkelijker worden als je auto zo snel explodeert. khoop dat ze dat er uit halen, want het heeft geen positief effect op de gameplay, is mijn mening. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nee gezegd, want dit sloeg echt helemaal nergens op. Het was wel leuk, maar ook verdomd irritant als je veel te hard gaat en in een slip terecht komt. Je kan wel gewoon stikken als je te lang geplet wordt door een auto, maar ontploffen sloeg eigenlijk helemaal nergens op. Zo krijg je toch meer realisme, maar blijft het gameplay-element van niet-op-je-kop-kantelen-in-een-auto-of-je-hebt-een-probleem toch behouden. Overigens is bij verschillende TV-programma's ook bewezen dat de auto niet zal onploffen als je door de benzinetank schiet, tenzij je met lichtspoorkogels schiet. Dus het zou fijn zijn als een paar geweren in IV dit soort kogels zouden kunnen afvuren. :puh:

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

en als je op de benzinetank schiet dat de auto wel in de fik vliegt

Dat was in GTA SA ook al zo! Toen was er een missie met Big Smoke, en toen moest je op de uitgang van de benzinetank schieten zodat die auto ontplofte! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

en als je op de benzinetank schiet dat de auto wel in de fik vliegt

Dat was in GTA SA ook al zo! Toen was er een missie met Big Smoke, en toen moest je op de uitgang van de benzinetank schieten zodat die auto ontplofte! :bier:

dat vindt ik heel irritant want als er dan een motor langs rijd en de rijder eraf wil schieten om de motor te pakken, pak je een shotgun en mik je. maar dan is het kut als de hele motor in de lucht vliegt omdat je per ongeluk de tank raakt... :N

is me net iets te vaak overkomen om er nog positief over te zijn... :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

In de realiteit is het ook zo hoor, als er een kogel een brandstoftank raakt, ontlpoft die. Dit omdat de kogel een vonk maakt.

Maar het is totaal NIET realisisch als je auto op je dak ligt, dan in de fik vliegt en vervolgens ontploft.

Maarja, GTA IV is een game, en hoeft per se niet te realistisch te zijn.

Ps: Ik vond het wel altijd grappig als er één auto op de autostraat ontploftte, er volgenden er dan zeker nog 10 onploffingen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

In de realiteit is het ook zo hoor, als er een kogel een brandstoftank raakt, ontlpoft die. Dit omdat de kogel een vonk maakt.

Maar het is totaal NIET realisisch als je auto op je dak ligt, dan in de fik vliegt en vervolgens ontploft.

Maarja, GTA IV is een game, en hoeft per se niet te realistisch te zijn.

Ps: Ik vond het wel altijd grappig als er één auto op de autostraat ontploftte, er volgenden er dan zeker nog 10 onploffingen :bonk:

Op Mythbusters hebben ze bewezen dat dit (op een tank schieten) duzz helemaal nergens op slaat. Ik dacht het zelf ook en het lijkt hartstikke logisch maar t is niet zo.

Link to comment
Delen op andere websites

dat het niet realistisch is om op zijn kop in de fik te vliegen is een ding maar is het dan wel realistisch dat op het moment dat je auto zo goed als kapot is je hem met je vuist kan gaan "aansteken" of gewoon nog een deukje extra er in rijd om hem te laten fikken. dus van mij mogen ze lekker blijven fikken. tenzij ze er iets beters voor verzinnen natuurlijk

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dus dat die auto'snietin brand mogen vliegen als ze op hun kop terecht komen. Ze moeten ingedeukt worden! Dat ziet er ook gaaf uit, dat je zulke ingedeukte auto's ziet. En als je niet uit de auto kan komen dat ze dan de brandweer er bij laten komen. Om je uit de auto te halen. Het zal ook gaaf zijn als je in het water terecht komt met een auto en dat de brandweer je probeert te redden!

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het ook nep het zal beter zijn als er gewoon olie uitkomt en/of dat je een aansteker of lucifer doosje heb dat je het dan in de fik kan steken :bier: maar het is moeilijk om het gta leven makelijk te maken helaas :duh::cry:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het ook nep het zal beter zijn als er gewoon olie uitkomt en/of dat je een aansteker of lucifer doosje heb dat je het dan in de fik kan steken :bier: maar het is moeilijk om het gta leven makelijk te maken helaas :duh::cry:
oeps sorry vab de dikke text :$
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...