Jump to content

Fikkende voertuigen


Ice Cold Killa

Fikkende voertuigen  

200 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet een voertuig zomaar in de brand vliegen als het op z'n dak ligt?

    • Ja
      24
    • Nee, is niet echt realistisch
      171


Recommended Posts

Ze mogen het er van mij best uitlaten, in het echt kan een auto ook nooit ontploffen.

Dat hij in brand vliegt als je tegen 180 km/U. tegen een muur knalt is wel iets realistischer, zolang hij maar niet ontploft.

Vliegtuigen en Helikopters daarentegen kunnen wel ontploffen, al is het maar zelden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michaelfivez

    4

  • bril_idioot

    3

  • TomHagen

    3

  • Ice Cold Killa

    2

In de realiteit is het ook zo hoor, als er een kogel een brandstoftank raakt, ontlpoft die. Dit omdat de kogel een vonk maakt.

Maar het is totaal NIET realisisch als je auto op je dak ligt, dan in de fik vliegt en vervolgens ontploft.

Maarja, GTA IV is een game, en hoeft per se niet te realistisch te zijn.

Ps: Ik vond het wel altijd grappig als er één auto op de autostraat ontploftte, er volgenden er dan zeker nog 10 onploffingen :bonk:

lees ff de berichten ervoor ofzo want alles wat jij zegt is al daarvoor gezegt...

Link to comment
Delen op andere websites

In de realiteit is het ook zo hoor, als er een kogel een brandstoftank raakt, ontlpoft die. Dit omdat de kogel een vonk maakt.Maar het is totaal NIET realisisch als je auto op je dak ligt, dan in de fik vliegt en vervolgens ontploft.

Maarja, GTA IV is een game, en hoeft per se niet te realistisch te zijn.

Ps: Ik vond het wel altijd grappig als er één auto op de autostraat ontploftte, er volgenden er dan zeker nog 10 onploffingen :bonk:

lees ff de berichten ervoor ofzo want alles wat jij zegt is al daarvoor gezegt...

ja en hij heeft niet eens gelijk ook :puh: dat dikgedrukte is, ook al denken veel mensen dit, NIET zo. In mythbusters (programma op discovery channel) hebben ze dit ook echt een keer getest, want je ziet het wel altijd in hollywood films e.d. maar in het echt gebeurt het niet. Ze hebben daar met genoeg kogels door de benzine tank heen geschoten, en geen vlammetje te zien. Het is gewoon een mythe, auto's vliegen niet zo snel in de fik. Ook niet wanneer je ze met 180 km per uur tegen iets aan rijd, dit is ook al op tv getest.

De enige ontploffing van een auto die realistisch zou zijn is als je de hele auto in de fik zet eigenlijk..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op Nee gestemd. Ik vind dat als je op een auto schiet de auto alleen beschadigd raakt, maar niet ontploft.

Je schiet bijvoorbeeld tegen een auto aan dan komt er alleen rook maar dan ontploft 'ie niet, of nog beter, dan doet 'ie het niet meer. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...
Ik heb ja gestemd, omdat dit toch 1 van de punten is die toch voor een beetje uitdaging zorgt. Nu moet je soms ook daadwerkelijk voorzichtig gaan rijden, omdat je auto anders misschien op de kop vliegt. Maar dat het niet realistisch is ben ik wel met jullie eens, maar ach het zou ook niet leuk zijn als het te realistisch wordt, het is immer maar een game...

Mij lijkt het juist realistischer als ie op z'n kop vliegt en dan ik de fik vliegt (en NIET ONTPLOFT!) en dat je dan verbrand! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

In de realiteit is het ook zo hoor, als er een kogel een brandstoftank raakt, ontlpoft die. Dit omdat de kogel een vonk maakt.Maar het is totaal NIET realisisch als je auto op je dak ligt, dan in de fik vliegt en vervolgens ontploft.

Maarja, GTA IV is een game, en hoeft per se niet te realistisch te zijn.

Ps: Ik vond het wel altijd grappig als er één auto op de autostraat ontploftte, er volgenden er dan zeker nog 10 onploffingen :bonk:

lees ff de berichten ervoor ofzo want alles wat jij zegt is al daarvoor gezegt...

ja en hij heeft niet eens gelijk ook :puh: dat dikgedrukte is, ook al denken veel mensen dit, NIET zo. In mythbusters (programma op discovery channel) hebben ze dit ook echt een keer getest, want je ziet het wel altijd in hollywood films e.d. maar in het echt gebeurt het niet. Ze hebben daar met genoeg kogels door de benzine tank heen geschoten, en geen vlammetje te zien. Het is gewoon een mythe, auto's vliegen niet zo snel in de fik. Ook niet wanneer je ze met 180 km per uur tegen iets aan rijd, dit is ook al op tv getest.

De enige ontploffing van een auto die realistisch zou zijn is als je de hele auto in de fik zet eigenlijk..

Bart, het is de realiteit!Van Hollywood en R* :puh: [/font]

In het echt is het ook niet zo, van de zegmaar 100 kogels die raak was, ging de benzine van 1 kogel branden, dat was helemaal op het einde, en ze weten niet zeker of het wel door de kogel kwam.

Dus ook niet door een kogel, tevens kan een auto niet ontploffen door brand, dit gaat haast niet.

En als je kogels vuurt op een motorblok, gaat ie haast niet ontploffen, denk zelfs niet branden.

Hoop dat het eruit gaat, wat tevens de storyline moeilijker maakt als het eruit zou zijn.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

In de realiteit is het ook zo hoor, als er een kogel een brandstoftank raakt, ontlpoft die. Dit omdat de kogel een vonk maakt.Maar het is totaal NIET realisisch als je auto op je dak ligt, dan in de fik vliegt en vervolgens ontploft.

Maarja, GTA IV is een game, en hoeft per se niet te realistisch te zijn.

Ps: Ik vond het wel altijd grappig als er één auto op de autostraat ontploftte, er volgenden er dan zeker nog 10 onploffingen :bonk:

lees ff de berichten ervoor ofzo want alles wat jij zegt is al daarvoor gezegt...

ja en hij heeft niet eens gelijk ook :puh: dat dikgedrukte is, ook al denken veel mensen dit, NIET zo. In mythbusters (programma op discovery channel) hebben ze dit ook echt een keer getest, want je ziet het wel altijd in hollywood films e.d. maar in het echt gebeurt het niet. Ze hebben daar met genoeg kogels door de benzine tank heen geschoten, en geen vlammetje te zien. Het is gewoon een mythe, auto's vliegen niet zo snel in de fik. Ook niet wanneer je ze met 180 km per uur tegen iets aan rijd, dit is ook al op tv getest.

De enige ontploffing van een auto die realistisch zou zijn is als je de hele auto in de fik zet eigenlijk..

Bart, het is de realiteit!Van Hollywood en R* :puh: [/font]

In het echt is het ook niet zo, van de zegmaar 100 kogels die raak was, ging de benzine van 1 kogel branden, dat was helemaal op het einde, en ze weten niet zeker of het wel door de kogel kwam.

Dus ook niet door een kogel, tevens kan een auto niet ontploffen door brand, dit gaat haast niet.

En als je kogels vuurt op een motorblok, gaat ie haast niet ontploffen, denk zelfs niet branden.

Hoop dat het eruit gaat, wat tevens de storyline moeilijker maakt als het eruit zou zijn.

Greetz

Waarom maakt dat de storyline moeilijker? Ik denk dat wanneer je 150 kogels op de motorkap schiet een auto in het echt ook lichte rijmankementjes gaan vertonen (understatemant :puh:, moet ik kennen voor examen)

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een reden dat de auto's ontploffen als ze ondersteboven liggen.

de reden is dat stel je hebt al je auto's ondersteboven gekregen en ze ontploffen niet.

dan zou dat heel veel geheugen kosten om al die details van al die auto's die ondersteboven liggen te onthouden.

Als de auto's ontploffen terwijl ze ondersteboven liggen ben je de auto kwijt en dan verdwijnt de auto ook sneller dus daarom kan het niet anders dat een auto altijd moet ontploffen als het ondersteboven ligt.

En een auto die ondersteboven ligt is toch onbruikbaar dus waarom zou je het nog willen gebruiken ?

dan maakt een ontploffing niks uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een reden dat de auto's ontploffen als ze ondersteboven liggen.

de reden is dat stel je hebt al je auto's ondersteboven gekregen en ze ontploffen niet.

dan zou dat heel veel geheugen kosten om al die details van al die auto's die ondersteboven liggen te onthouden.

Als de auto's ontploffen terwijl ze ondersteboven liggen ben je de auto kwijt en dan verdwijnt de auto ook sneller dus daarom kan het niet anders dat een auto altijd moet ontploffen als het ondersteboven ligt.

En een auto die ondersteboven ligt is toch onbruikbaar dus waarom zou je het nog willen gebruiken ?

dan maakt een ontploffing niks uit.

naah k weet nie of die theorie klopt.. t ligt me niet logisch:P

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een reden dat de auto's ontploffen als ze ondersteboven liggen.

de reden is dat stel je hebt al je auto's ondersteboven gekregen en ze ontploffen niet.

dan zou dat heel veel geheugen kosten om al die details van al die auto's die ondersteboven liggen te onthouden.

Als de auto's ontploffen terwijl ze ondersteboven liggen ben je de auto kwijt en dan verdwijnt de auto ook sneller dus daarom kan het niet anders dat een auto altijd moet ontploffen als het ondersteboven ligt.

En een auto die ondersteboven ligt is toch onbruikbaar dus waarom zou je het nog willen gebruiken ?

dan maakt een ontploffing niks uit.

Opzich heb je wel gelijk dat je hem (in ieder geval niet makkelijk) niet meer kan gebruiken. Maar het is wel iritant als je met iemand rijd auto op de kop uitstappen (persoon die met je mee is is te langzaam) boem missie over.

En als de auto op de kop ligt er je gaat er bij weg kan deze als je hem niet meer ziet toch gewoon verdwijnen?

Maar met gta4 hoop ik echt dat ze het helemaal realistich gaan aanpakken en er een sleep wagen voor laten komen,

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een reden dat de auto's ontploffen als ze ondersteboven liggen.

de reden is dat stel je hebt al je auto's ondersteboven gekregen en ze ontploffen niet.

dan zou dat heel veel geheugen kosten om al die details van al die auto's die ondersteboven liggen te onthouden.

Als de auto's ontploffen terwijl ze ondersteboven liggen ben je de auto kwijt en dan verdwijnt de auto ook sneller dus daarom kan het niet anders dat een auto altijd moet ontploffen als het ondersteboven ligt.

En een auto die ondersteboven ligt is toch onbruikbaar dus waarom zou je het nog willen gebruiken ?

dan maakt een ontploffing niks uit.

Opzich heb je wel gelijk dat je hem (in ieder geval niet makkelijk) niet meer kan gebruiken. Maar het is wel iritant als je met iemand rijd auto op de kop uitstappen (persoon die met je mee is is te langzaam) boem missie over.

En als de auto op de kop ligt er je gaat er bij weg kan deze als je hem niet meer ziet toch gewoon verdwijnen?

Maar met gta4 hoop ik echt dat ze het helemaal realistich gaan aanpakken en er een sleep wagen voor laten komen,

je ziet wel in de derde trailer van gta IV in die scene met die brandweerman die wegrent voor een auto. dan zie je als je de trailer net optijd stopt zie een lijn vuur naar de auto lopen en toen de lijn vuur de auto bereikte explodeerde de auto!

Link to comment
Delen op andere websites

ff over realisme praten(ik praat de oren van jullie koppen en als jullie zeiken ik ram jullie zo hard in je ballen dat je onvruchtbaar word muhahaha ben een keer 2 weken geschorst omdat ik iemands bal zohard heb geslagen dat 1 van zijn ballen nie meer werkt :puh: had ie me moeder maar nie moet uitschelden)

maja hoe zou je het vinden als je een schansje neemt met je auto en je auto er nie op gebouwd is en de veringen doorbreken :)

hoe zou je het vinden als je op de kop vliegt auto zo erg indeukt dat je schedel gekraakt word :)

hoe zou je het vinden als iemand een kogel in je tank schiet en ie leegloopt :)

hoe zou je het vinden als je altijd je gordel aan moet doen een iets te harde botsing en je bent dood:)

hoe zou je het vinden als je bal werd doorboort door een .50cal dan zak je in van pijn of je word in je poten geschoten en je valt neer of in je handen of er komen glasscherven in je ogen en je ziet niks meer:)

maja zo kan ik nog heel veel voorbeelden verzinnen

en als er een kogel door je tank komt is er een kans op brand door wrijvings warmte en vuur en vonkjes veroorzaken de brand nie het is de hitte die de brand veroorzaakt en lichtspoorkogels zijn kogels met wat fosfor eromheen dat spul op je horloges en dat spul in fosfor bommen dat word of werd gebruikt op 1 van de ik weet niet hoeveel kogels om te laten zien waar je naartoe schiet omdat dat spul een soort van licht geeft 0.0

en ik geef zo wel een plaatje om ff iets anders duidelijk te maken als ik weer weet hoe je plaatjes postxD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...