ps34live Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 (bewerkt) hoi mensen ik lees net playstation magazine en daar staat een klijn stuk over gta 4 er stont dat er OOK DOWNOADBAREEPISODES VOOR PS3 zijn die je voor een klijne prijs can downloaden als dit onderwerp onnodig is of als hij al bestont sorry Bewerkt: 20 april 2007 door ps34live Reageren
Sjoeter Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 (bewerkt) hoi mensen ik lees net playstation magazine en daar staat een klijn stuk over gta 4 er stont dat er OOK DOWNOADBAREEPISODES VOOR PS3 zijn die je voor een klijne prijs can downloaden als dit onderwerp onnodig is of als hij al bestont sorry hum als dit waar is, dan moet ik mijn plan om een xbox te kopen toch maar eens in overweging nemen..... maar ik wil keiharde bewijzen! Bewerkt: 20 april 2007 door Sjoeter Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Inderdaad, kom maar op met die bron, niet zomaar iets posten en is dit alles wat ze schreven over GTA IV? Reageren
bril_idioot Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Natuurlijk schrijft OPM dat Het is namelijk een soort promotieblad van PS3, die gaan nu de mensen warm maken met leuke beloftes en dan net op het eind melden dat het of toch niet er in komt of dat ze het net op tijd geregeld hebben. Ik verwacht niet dat Sony *R zo ver krijgt. Als *R iets zegt doen ze het meestal ook zo. Dus als ze zeggen exclusieve downloadbare episodes van Xbox dan doen ze dat ook... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Als je dit in google gooit, krijg je ook nog een aantal andere sites die melden dat het misschien zo zou zijn: Klik Klik Of het waar is, is natuurlijk nog afwachten op een bevestiging van Rockstar. Reageren
Biocount Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 (bewerkt) zou leuk zijn. ik ga de episodes zeker downloaden als het uitkomt. en als er een andere betaal optie is dan mastercard Bewerkt: 20 april 2007 door bigship Reageren
bril_idioot Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Als je dit in google gooit, krijg je ook nog een aantal andere sites die melden dat het misschien zo zou zijn:Klik Klik Of het waar is, is natuurlijk nog afwachten op een bevestiging van Rockstar. Games afdeling van Fok en een playstationsite, allebei niet echt hoogstaande bronnen als je het mij vraagt. @ Dastard: OPM = Officiele Playstation Magazine, of zoiets dergelijks. Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Het gerucht dat er downloadbare content voor zowel de Xbox- als PS-versie van GTA IV zou komen deed voordat de trailer er was ook al de ronde (en het heeft zelfs een tijdje op de wiki gestaan). Geen idee waar het gerucht vandaan komt, en waarom het is uitgedoofd. Ik zoek nog steeds een betrouwbare bron. Bevestiging van downloadbare content voor de Xbox kun je hier vinden. Er wordt geen woord gerept over iets soortgelijks voor de PS. Reageren
ps34live Geplaatst: 20 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2007 ik heb dit geleezen in het playstation magazine Reageren
michaelfivez Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Ik zou dit wel leuk vinden, maar dan mogen ze het niet te duur maken, ps3 kost am genoeg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.