Wriaidsjsf;afkmkjdkdkdkdkk Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2007 Zo ben ik stukken duidelijker: kan iemand mij helpen om verder te komen in de missie: Light My Pyre? In het spel Vice City? Ik snap er geen fluit van. Dank uw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gerwin_89 Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2007 Zo ben ik stukken duidelijker:kan iemand mij helpen om verder te komen in de missie: Light My Pyre? In het spel Vice City? Ik snap er geen fluit van. Dank uw Moet dit nou echt hier?? >>> Door SummerBase: Wil je dit moderator commentaar voor je houden? Hier zijn de moderators prima toe in staat. Niet meer doen dus in het vervolg. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2007 Zo ben ik stukken duidelijker:kan iemand mij helpen om verder te komen in de missie: Light My Pyre? In het spel Vice City? Ik snap er geen fluit van. Dank uw Het is mij niet geheel duidelijk wat je met het eerste gedeelte van je bericht bedoeld, Wriaidsjsf;afkmkjdkdkdkdkk. Maar aan het tweede deel van je post kan ik wel o[maken dat het over GTA: Vite City Stories gaat. Het juiste subforum is hier te vinden.. Over de missie: Inderdaad is dat een lastige missie waar ik ook de nodige problemen mee heb gehad. Ik ga ervanuit dat het eerste stuk (de achtervolging) wel goed gaat, zoniet dan kun je het proberen met de PCJ-600 die bij de palmboom links van Lance's huis geparkeerd staat. Eenmaal op de locatie raad ik je aan om met een auto, gewapend met een SPAS shotgun heel hard door de tuin naar de achterdeur te rijden. Eenmaal binnen kun je heel makkelijk Mendez (geloof ik ) afmaken met je SPAS. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2007 Ik wil nog wat aanvullende informatie geven over deze missie. Als je de Firefighter Missie doet, dan is Victor Fireproof. Je kunt dan tegen vuur. Dat is erg handig als je tegenover Armando Mendez komt te staan. Hij maakt gebruik van een Vlammenwerper. Je kunt ook even een kijkje nemen in dit topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2007 Zo ben ik stukken duidelijker:kan iemand mij helpen om verder te komen in de missie: Light My Pyre? In het spel Vice City? Ik snap er geen fluit van. Dank uw Voor hulp bij de missie Light My Pyre kun je inmiddels terecht in de posts hierboven, maar ik wil je nog even wijzen op je post. Gebruik in het vervolg allereerst even een duidelijke topictitel, zoals bijvoorbeeld de naam van de missie waar je hulp bij zoekt. Daarnaast wil ik je vragen om de volgende keer geen onnodige tekst meer in je post te zetten, want dat voegt niets toe aan het topic. Tot slot nog even het vriendelijke verzoek om je topic in het juiste subforum te zetten, wat in dit geval VCS: Missie Hulp is.Overigens heb ik bovenstaande verbeterpunten ditmaal even voor je gedaan, zoals je kunt zien. Nog hartelijk welkom op het Forum, veel plezier verder tijdens je verblijf hier en neem bovenstaande punten nog even een keertje door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2007 hmm ik heb mss toch betere tip doe hetzelfde wat Colonel Cortez zei over fireproof + mijn tip alle empire buildingen overnemen want dan heb jij $82700 per dag als loon en dus zat geld om de minigun te kopen voor amper $15000 dus ik heb hem heel gemakkelijk behaald begin: met infernus tot aan de rondpunt aan die huis van Mendez daar wat mannen killen, dan loop jij naar rechts want daar is de snelste toegang tot de deur en probeer ook wat mannen te killen voor je health hoog te houden de strijd is begonnen tussen jou en Mendez in die interieur, snel de minigun selecteren en snel richten (automatisch richten is een optie) en daarna al gelijk schieten, die Mendez maakt hierbij geeeen kans om jou te raken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.