anoniempje Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 bespreek hier bijzondere dingen in v.c bijvoorbeel (is maar een voorbeeld) dat je na de missies uitspelen de appacho krijgt ook erbij zeggen of je het spel uit gespeeld moet hebben enz :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 Wat is in ***naam een appocho??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 Hij bedoelt hoogstwaarschijnlijk de Apache, oftewel de Hunter. Naja... kan hierop maar één ding antwoorden: Ik heb GTA VC 100% uitgespeeld :lol: Het wordt lastig om dat te overtreffen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thabri Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 hahahaha ja 100% hahahahahah das zeker moeilijk als je je wilt overtreffen ga het dan maar nog een keer overnieuw beginnen en dan allemissies uitspelen of san andreas kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Ik heb (vind ik zelf) wel 2 hele speciale dingen: namelijk dat ik nog een Spand Express heb (zijn van die vrachtwagens die je voor Avery op moet blazen, (kun je krijgen in Jury Fury)) En ik heb een zwarte vodoo. Kan je krijgen met de missie Two big hit. En ik heb ook nog een Lijkwagen ook met Two big hit. Die kan je trouwens ook met code THELASTRIDE krijgen. Die andere 2 kan je maar één keer krijgen. Dan zijn er nog 2 dingen. Ik heb m'n sentinel waar ik The Driver mee heb gehaald nog steeds. En je kan als je al een huis met garage heb de kogelvrije Admiral van Diaz te pakken krijgen door hem met de missie Guardian Angels dood te paffen en er met z'n auto vandoor te gaan. Makkelijk voor als je de missie Death Row hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.