DJ-JoeY Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 (bewerkt) Hallo Iedereen! Ik hoor het vaker dat mensen niet weten welke programma's ze nodig hebben om te modden , Ik geef jullie de tools wel , en dan maar aan de slag kerel! V : Hoe worden de tools geleverd?A : De Tools worden geleverd in een install pack , dat betekent dat je niet moeilijk hoeft te doen ========= Ben Nog Bezig Met Uploaden en de Installers Bestanden worden geupload op RapidShare , Ik kan moeilijk een directlink geven want ik heb geen rechten om onbeperkt te uploaden ViceTXD 1.0B ( = Hiermee edit je .txd bestanden van VC en III ) GTA Mod Installer ( Hiermee zet je Auto's op de makkelijkste manier in VC en III ) ( Nog Niet Geupload ) IMGTool ( Hiermee kun je .IMG bestanden openen van SA , VC en III ) ( Nog Niet Geupload ) Bewerkt: 21 april 2007 door DJ-JoeY Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.