GSElite Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Beste Forummers, Ik heb de Superman SA Beta gedownload & geinstalleerd zoals het moest. Scripts zijn in de map waar het hoorde, en heb ook alles in player.img en gta3.img gezet. Alleen nu ik SA opstart kan ik wel de Superman skin kiezen, alleen heb ik geen Super krachten & ik kan ook niet vliegen. Ik had ergens gelezen dat je Subtitles aan moeten, en dat heb ik gedaan. Maar wanneer ik die controls gebruik om bijv. te gaan vliegen gebeurt er niks. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen GSElite Reageren
ArticLight Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Beste Forummers,Ik heb de Superman SA Beta gedownload & geinstalleerd zoals het moest. Scripts zijn in de map waar het hoorde, en heb ook alles in player.img en gta3.img gezet. Alleen nu ik SA opstart kan ik wel de Superman skin kiezen, alleen heb ik geen Super krachten & ik kan ook niet vliegen. Ik had ergens gelezen dat je Subtitles aan moeten, en dat heb ik gedaan. Maar wanneer ik die controls gebruik om bijv. te gaan vliegen gebeurt er niks. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen GSElite Niet dat ik zoveel verstand van modden heb, maar als je wil dat er keys veranderen of controls bij komen moet je volgens mij de main.scm veranderen/verwisselen. Reageren
GSElite Geplaatst: 20 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2007 (bewerkt) Beste Forummers,Ik heb de Superman SA Beta gedownload & geinstalleerd zoals het moest. Scripts zijn in de map waar het hoorde, en heb ook alles in player.img en gta3.img gezet. Alleen nu ik SA opstart kan ik wel de Superman skin kiezen, alleen heb ik geen Super krachten & ik kan ook niet vliegen. Ik had ergens gelezen dat je Subtitles aan moeten, en dat heb ik gedaan. Maar wanneer ik die controls gebruik om bijv. te gaan vliegen gebeurt er niks. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen GSElite Nee, er bestaan al controls, alleen die werken dus niet Bewerkt: 20 april 2007 door GSElite Reageren
GSElite Geplaatst: 21 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Is er dan niemand die een oplossing hiervoor weet? Reageren
Jopper47 Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Is er dan niemand die een oplossing hiervoor weet? Ik heb deze mod zojuist ook geinstalleerd, maar ik denk dat ik weet hoe het komt! Het kan zijn dat je power-bar niet hoog genoeg is. Om hem te laten stijgen moet je volgens mij de y toets inhouden. Probeer daarna nog eens te vliegen of zo. Reageren
GSElite Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Is er dan niemand die een oplossing hiervoor weet? Ik heb deze mod zojuist ook geinstalleerd, maar ik denk dat ik weet hoe het komt! Het kan zijn dat je power-bar niet hoog genoeg is. Om hem te laten stijgen moet je volgens mij de y toets inhouden. Probeer daarna nog eens te vliegen of zo. Dankje voor je hulp maar het is al opgelost;) Ik heb scripts van een andere mod vervangen met die van Superman. En daarna weer die Superman scripts er opnieuw in gedaan. Daarna ben ik een nieuwe game begonnen en toen werkte het wel. Terwijl ik dit al eens eerder had gedaan (Scripts in map doen & nieuwe game) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.