Jump to content

MSN werkt niet !

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee,

MSN werkt al een tijdje niet meer bij mij, maar ik weet wel dat er iets mis is met proxy-instellingen of Firwall. Ik kan ook niet op de hotmail site ! Ik had eens een programma gedownload en dat werkte ook niet door iets van Firwall !!

2 vragen:

1. Wat is Firewall ?
  2. Wat kan ik eraan doen dat MSN terug gaat werken ?

Alvast bedankt,

Woetsha.

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Woetsha

20

• Mirrrr

11

• Biocount

8

• ifc3

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Hee,

MSN werkt al een tijdje niet meer bij mij, maar ik weet wel dat er iets mis is met proxy-instellingen of Firwall. Ik kan ook niet op de hotmail site ! Ik had eens een programma gedownload en dat werkte ook niet door iets van Firwall !!

2 vragen:

1. Wat is Firewall ?
  2. Wat kan ik eraan doen dat MSN terug gaat werken ?

Alvast bedankt,

Woetsha.

msn = zachtwaar

>>> Door Preddy: Laatste keer dat ik keek ook :), verplaatst bij deze<<<

Geplaatst:
msn = zachtwaar

euhh...

Wat is zachtwaar en ik vraag niet wat MSN is, maar Firewall ?

een soort anti virus programma, dit kan alle programmas weigeren die internet verbinding willen maken, bij mijn oude pc moest je dan msn afvinken bij de geweigerde programmas en zo lukte dat

weet niet zeker of het bij jou om dezelfde reden is maar bij mij in ieder geval wel

Geplaatst:
msn = zachtwaar

euhh...

een soort anti virus programma, dit kan alle programmas weigeren die internet verbinding willen maken, bij mijn oude pc moest je dan msn afvinken bij de geweigerde programmas en zo lukte dat

weet niet zeker of het bij jou om dezelfde reden is maar bij mij in ieder geval wel

Waar en hoe moet ik dat afvinken ?

Geplaatst:
msn = zachtwaar

euhh...

Waar en hoe moet ik dat afvinken ?

waar juist weet ik niet meer (lang geleden), probeer ook eens op je msn aanmeld scherm onderaan bij status van service

Geplaatst: (bewerkt)
waar juist weet ik niet meer (lang geleden), probeer ook eens op je msn aanmeld scherm onderaan bij status van service

Als ik erop druk gebeurt er niets ??? :?

Bewerkt: door Woetsha
Geplaatst:

Je weet niet of je een firewall hebt begrijp ik, maar dat lijkt me wel anders krijg je om de paar minuten een pop up dat je computer een veiligheidsrisico loopt omdat je fire wall uitstaat. Heb je toevallig een programma dat Zone Alarm heet op je pc staan?

Dan staat er rechts onderin je taakbalk een Z icoontje.

Geplaatst:
Je weet niet of je een firewall hebt begrijp ik, maar dat lijkt me wel anders krijg je om de paar minuten een pop up dat je computer een veiligheidsrisico loopt omdat je fire wall uitstaat. Heb je toevallig een programma dat Zone Alarm heet op je pc staan?

Een Firewall is ook zachtwaar (software).

Probeer met bv. een Ubuntu live cd of je daarmee wel op msn kunt koomen of dat wel lukt.

Geplaatst:
Een Firewall is ook zachtwaar (software).

Probeer met bv. een Ubuntu live cd of je daarmee wel op msn kunt koomen of dat wel lukt.

Moet ik dat met een CD doen want die cd heb ik niet !

Nee, er staat geen Z onderaan in men taakbalk links

Maar na een paar keer proberen op status van service te drukken lukt het ineens en krijg ik dit :

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Status service

Deze pagina wordt bijgewerkt zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.

buddiesnet.gif .NET Messenger Service icon_allsystemsgo.gifAlle systemen zijn stabiel en draaien.Vereiste upgrade voor Messenger

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Wat moet ik dan doen ?

Woetsha.

Geplaatst:
Je moet MSN upgrade, zoals je zelf al een link geeft...

Ik denk dat ik weet wat je probleem is. Je moet rechtsonder in je balk zoeken naar een rood schild met een kruis erdoor. Dubbelklik het. Daarna maximaliseer je het scherm aan ga je naar Windows Firewall. zo ga je door naar het tabblad uitzonderingen en vink je MSN af. Nu zou je MSN normaal moeten gaan. :Y

Groetjes,

Kristof

Geplaatst:
Je moet rechtsonder in je balk zoeken naar een rood schild met een kruis erdoor. Dubbelklik het.

Bij mij is er geen enkel icoontje van een rood schild met een kruisje erop alleen maar het MSN-icoontje en een luidspreker!

BTW, Als ik mijn computer laat formatteren word dat dan terug normaal en kan ik MSN terug gebruiken ?

Geplaatst: (bewerkt)

Weet je nog wanneer je msn voor het laatst gebruikt hebt. Als je nog een systeemherstelpunt hebt kan je misschien dat beter eerst proberen. Ik had het eergisteren ook opeens dat mijn msn het helemaal niet meer deed. Kreeg een melding dat opnieuw installeren er voor zou zorgen dat msn het weer zou doen. Dat werkte dus niet.

Daarna systeemherstel gedaan en toen werkte msn gewoon weer.

Edit ik was net aan het googlen voor VWOer, die heeft ook een msnprobleem en toen kwam ik deze site tegen. Daar vond ik wat over de proxyinstellingen. Misschien dat dat het probleem wel is?

Bewerkt: door Mirrrr
Geplaatst:
Weet je nog wanneer je msn voor het laatst gebruikt hebt. Als je nog een systeemherstelpunt hebt kan je misschien dat beter eerst proberen. Ik had het eergisteren ook opeens dat mijn msn het helemaal niet meer deed. Kreeg een melding dat opnieuw installeren er voor zou zorgen dat msn het weer zou doen. Dat werkte dus niet.

Daarna systeemherstel gedaan en toen werkte msn gewoon weer.

Edit ik was net aan het googlen voor VWOer, die heeft ook een msnprobleem en toen kwam ik deze site tegen. Daar vond ik wat over de proxyinstellingen. Misschien dat dat het probleem wel is?

Ik heb eens gekeken op die site Mirrr maar daar staat dat je firewall moet uitzetten weet er iemand hoe dat moet ? op die site staat er ook een link bij maar die link is dood !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...