Mirrrr Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Weet je nog wanneer je msn voor het laatst gebruikt hebt. Als je nog een systeemherstelpunt hebt kan je misschien dat beter eerst proberen. Ik had het eergisteren ook opeens dat mijn msn het helemaal niet meer deed. Kreeg een melding dat opnieuw installeren er voor zou zorgen dat msn het weer zou doen. Dat werkte dus niet.Daarna systeemherstel gedaan en toen werkte msn gewoon weer. Edit ik was net aan het googlen voor VWOer, die heeft ook een msnprobleem en toen kwam ik deze site tegen. Daar vond ik wat over de proxyinstellingen. Misschien dat dat het probleem wel is? Ik heb eens gekeken op die site Mirrr maar daar staat dat je firewall moet uitzetten weet er iemand hoe dat moet ? op die site staat er ook een link bij maar die link is dood ! Naar configuratiescherm. Dan klik je beveiligingscentrum aan. Daar kan je je firewall uitzetten. Reageren
Woetsha Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Naar configuratiescherm. Dan klik je beveiligingscentrum aan. Daar kan je je firewall uitzetten. Staat er bij mij niet tussen : Reageren
Woetsha Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Ben je wel hoofdgebruiker? Ja (alhoewel er zijn er twee ik en een andere) Reageren
Mirrrr Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Probeer het eens op een ander gebruikersaccount of het probleem zich daar ook voordoet. Anders zit er een fout in je gebruikersaccount. Ik vind het sowieso vreemd dat je geen beveilingscentrum hebt. Ik heb op microsoft.com gezocht en daar staat helemaal niks van het ontbreken daar van. Reageren
Woetsha Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Probeer het eens op een ander gebruikersaccount of het probleem zich daar ook voordoet. Anders zit er een fout in je gebruikersaccount. Ik vind het sowieso vreemd dat je geen beveilingscentrum hebt. Ik heb op microsoft.com gezocht en daar staat helemaal niks van het ontbreken daar van. Dat heb ik ook al geprobeerd ! Bewerkt: 25 april 2007 door Woetsha Reageren
Mirrrr Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Staat er bij je geïnstalleerde software niks over een firewall? Reageren
Woetsha Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Staat er bij je geïnstalleerde software niks over een firewall? Neen, Maar ik heb dit gevonden in Configuratiescherm->netwerkvebindingen-> Lan-verbinding3-> Eigenschappen->Gevavanceerd. Foto: Reageren
Mirrrr Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Staat er bij je geïnstalleerde software niks over een firewall? Neen, Maar ik heb dit gevonden in Configuratiescherm->netwerkvebindingen-> Lan-verbinding3-> Eigenschappen->Gevavanceerd. Foto: Echt ik word hier helemaal gek van.. Probeer gewoon eens systeemherstel te doen tot voor dat je msn nog kon gebruiken... Anders weet ik het ook niet meer. Ik google me helemaal gek. Zoek al dagen de pagina van microsoft af hoe het mogelijk is dat je geen beveiligingscentrum hebt... Ik kan helemaal niks er over vinden. Aangezien het gewoon volgens microsoft een vast onderdeel is van Windows XP. Reageren
Biocount Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 windows firewall zit alleen erbij alsje je windows xp up to date hebt.. want hij zit in de sp2 update anders kanje lang zoeken en kanje wel gewoon op windows messenger?(dus niet msn messenger) anders moetje msn gewoon opnieuw downloaden en instaleren en wat ik 1x gehad heb is dat als je je router reset dat msn het toen in 1x weer deed (door de stekker eruit tehalen) als je een router mocht hebben natuurlijk .. Reageren
Woetsha Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 (bewerkt) en kanje wel gewoon op windows messenger?(dus niet msn messenger)anders moetje msn gewoon opnieuw downloaden en instaleren Ik heb geen windows Messenger, ik ga nu kijken of ik hem kan downloaden ! BTW, Ik heb al alles geprobeerd dus ook downloaden en installeren! Woetsha. Edit: Niet gevonden waar ik windows messenger kan downloaden ! Bewerkt: 26 april 2007 door Woetsha Reageren
Biocount Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 kijk is in C:\Program Files\Messenger en update je windows xp gewoon is.. altijd wel goed Reageren
Woetsha Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 kijk is in C:\Program Files\Messengeren update je windows xp gewoon is.. altijd wel goed Ik ben daar op geweest en dat bestaat niet, maar C:\Program Files\MSN Messenger bestaat wel en als ik daar op ben wat moet ik dan doen ??? Wat bedoel je met update je windows XP, en hoe moet ik dat doen ? Woetsha. Reageren
Biocount Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 msn messenger map hebje niks aan aangezien die niet werkt ... http://windowsupdate.microsoft.com en hier kanje windows updaten.. mocht dit niet werken (doe wel alle updates dan zal je pc ook een stuk veilliger zijn) mischien kanje beter even iemand anders naar je pc laten kijken die je kent in het echt.. aangezien je zelf nog iets teweinig ervaring hebt succes ermee verder Reageren
Woetsha Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 msn messenger map hebje niks aan aangezien die niet werkt ...http://windowsupdate.microsoft.com en hier kanje windows updaten.. mocht dit niet werken (doe wel alle updates dan zal je pc ook een stuk veilliger zijn) mischien kanje beter even iemand anders naar je pc laten kijken die je kent in het echt.. aangezien je zelf nog iets teweinig ervaring hebt succes ermee verder Ik snap eigenlijk niet waarom je dit geeft ik wil mijn computer niet veiliger maken, Ik wil gewoon Firewall uitzetten zodat ik op MSN kan, Waarom dan die updates ????? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.