Gino99 Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2007 Eerst moet je heel laag en snel vliegen om die fun meter omhoog te krijgen maar dan moet je naar die cirkels.Wat moet je daar doe?.Bij mij zakt de meter dan naar onder..... Mvg:Gino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2007 Daar moet je stil in hangen Dan vult hij zich totdat ze klaar zijn met fotos maken, moet je naar de volgende circel toe of de bezoekers terug naar het vliegvel brengen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2007 Dan moet je volgens mij stilhangen zodat de mensen foto's kunnen maken vanwaar ze zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 20 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2007 Dan moet je volgens mij stilhangen zodat de mensen foto's kunnen maken vanwaar ze zijn. Ohw.Ok bedankt allebei!.Ik dacht dat je er gewoon doorheen moest vliegen :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.