Jump to content

minigun

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had ene tijdje geleden gelezen dat de minigun in torenos ranch komt na de missie vertical bird, ik wou op wikiGta opzoeken wanneer die missie is, ik heb alle las venturas en desert missies doorzocht maar zie geen evrtical bird...

Geplaatst:

In de missie The Black Project van The Truth moet je een jetpack stelen. Er ligt daar ergens in de missie een Minigun!

>>> Door Bling: Klopt, maar dat werd niet gevraagd. Ik denk daarom dat de topicstarter niet veel aan dit antwoord heeft. ;) <<<

Geplaatst:
In de missie The Black Project van The Truth moet je een jetpack stelen. Er ligt daar ergens in de missie een Minigun!

>>> Door Bling: Klopt, maar dat werd niet gevraagd. Ik denk daarom dat de topicstarter niet veel aan dit antwoord heeft. ;) <<<

Weet ik, maar dara zitten maar 200 kogels in, in High Noon van de politie kun je ook ene minigun met 200 kogels pakken, maar dat is nogal weinig...

Geplaatst:

Weet ik, maar dara zitten maar 200 kogels in, in High Noon van de politie kun je ook ene minigun met 200 kogels pakken, maar dat is nogal weinig...

Dan gebeuik je toch de code FULLCLIP (oneindige kogels)

tenzij je niet wil valsspelen :duh:

Geplaatst:

Er zijn nog meer miniguns te vinden hoor, buiten die in Black Project en in Toreno's Ranch.

Klik voor de vindplaatsen.

En Klik hier voor de screens ervan.

Als je nog in de desert bent, dan kan je dus ook die in San Fierro (Jetpack is aangeraden) pakken, maar ook die in Las Venturas. Bekijk de screens en dan vind je ze vast wel! Enige nadeel ten opzichte van Toreno's Ranch, is dat je niet even kunt saven en ze opnieuw kunt pakken. Maar dat is, lijkt mij, niet echt een groot probleem. Gewoon even allemaal afgaan met een Jetpack (mits je Black Project hebt behaald) en je hebt gelijk veel minigun kogels!

Geplaatst:

Dan gebeuik je toch de code FULLCLIP (oneindige kogels)

tenzij je niet wil valsspelen :duh:

ik gebruik, geen cheats nu ;)

Ondertussen heb ik vertical bird uitgespeeld en ben ik 50 duizend kogels gaan halen in torenos ranch (na 100 ker saven :puh:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...