yes r Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 weten julie hoe dat dat machine heet voor playstation 3 games te maken Reageren
Joriz Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Een computer Kan je jouw vraag iets duidelijker stellen. Het is namelijk nu niet helemaal duidelijk wat je nou wilt en bedoelt. Reageren
yes r Geplaatst: 20 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2007 het is een zwarte kas met allemaal draden dat hebben ontwikelaars nodig maar weet nemeer hoe het heet Reageren
ikt Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 (bewerkt) Een computer dus? Of bedoel je dat test ding? Dat verschilt per merk. Volgens mij is het gewoon een versie van een PS3 die nog niet afgemaakte spellen kan afspelen, om bugs enzo te ontdekken. Géén idee hoe dat ding heet, maar ik hoop dat je hier tenminste iets aan hebt. Als je iets anders bedoelt, zeg het maar [Kan dit niet in het ''Game development forum''? Ik bedoel algemeen games forum ] Bewerkt: 20 april 2007 door ikt Reageren
Ewoud Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 het is een zwarte kas met allemaal draden dat hebben ontwikelaars nodig maar weet nemeer hoe het heet Server? Staat trouwens niet goed geplaatst eerder iets voor in computers/hardware. Reageren
.Levi. Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Topic moved naar Computer Talk / Hardware. Reageren
icep0wer Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik denk dat hij een developer's kit bedoelt.. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) Volgens mij bedoelt hij een PS3 debug: Bewerkt: 5 mei 2007 door Mania-92 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.