Jump to content

gang terretori glitch

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand een savegame waar de gang terretori glitch volledig is geactiveerd? De gebieden hoeven niet allemaal veroverd te zijn

Geplaatst:

Welke glitch heb je het precies over? En voor zover ik weet zit er niet een "gang territory glitch savegame" in de database.

Geplaatst:

Aangezien Clowntje niet weet wat je bedoelt leg ik het wel even uit.

De 'Gang Territory Glitch' is een glitch die zorgt dat je in San Fierro gangterritories krijgt. Om hem te actieveren moet je een tijd naar het noorden vliegen, langzamerhand zullen er territories verschijnen op je Map en Radar, het kost een tijdje om ze allemaal te krijgen maar is wel leuk. Verder weet ik niet of er een savegame daarvan is maar ik meende dat Preddy ooit eens een screen had gemaakt met zo'n map. je kan hem wellicht even PB'en en vragen of die savegame van hem is.

VWO-er

Geplaatst:

Aha ja ik dacht al dat ie die bedoelde maar ik kende hem onder een andere naam. :D

Daar is geen savegame van inderdaad, ik zou er wel een maken voor je maar ik heb SA op de PC even niet tot mijn beschikking(uitgeleend) dus dat kan niet. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...