.Levi. Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 (bewerkt) Ik heb weer eens een nieuwe gemaakt. Het duurde even voordat ik een kleur kon kiezen, maar uiteindelijk heb ik een oplossing gevonden. Edit: korrelige een beetje weggehaald. Bewerkt: 21 april 2007 door .Levi. Reageren
.Syfes Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 (bewerkt) Heel mooi gedaan hoor levi ,dit vind ik één van je beste sigs .Je hebt altijd een andere stijl dat vind ik goed . De effecten zijn heel goed gelukt ,de font past ook goed .Maar je kan er nog meer aan doen misschien een gausian blur 9/10 Greetings .Syfes Bewerkt: 21 april 2007 door .Syfes Reageren
Rivel Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Leuk gedaan, ik vind hem enkel wat pixelig, de BG bedoel ik! Er liggen zo van die korrels lop precies! Voor de rest passen de kleuren goed bij elkaar, en is je render goed gekozen: 8/10 Reageren
Eros Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 De achtergrond en kleur zijn heel mooi gedaan, de render vind ik iets minder omdat hij wat onduidelijk is, maar de tekst en het randje maken dat dan weer goed. Zeer mooie sig, 9/10. Reageren
.Levi. Geplaatst: 21 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2007 (bewerkt) Bedankt voor de reacties! Hier kun je het originele plaatje zien die ik heb bewerkt. Zoals je ziet is dat plaatje zelf al niet denderend qua kwaliteit vandaar dat het wat Pixelig is Rivel. Natuurlijk kan dit verholpen worden met Gaussian Blur etc, alleen ben ik zelf niet zo weg van die tool en gebruik ik het meestal alleen om wat diepte in een signature te verwerken. Als ik nu Gaussian Blur ga gebruiken om dat pixelachtige weg te krijgen dan verpest ik een boel effecten in de signature, natuurlijk kan ik wel een aantal plekjes even bewerken maar niet te veel in ieder geval. Nogmaals, bedankt! Edit: Een wat gefixte versie waar ik het korrelige een beetje heb weggehaald. Zie ook eerste post. Bewerkt: 21 april 2007 door .Levi. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Mooi gedaan, wel nogal een onduidelijke persoon. Maar anders is er niet echt een minpunt, 9/10! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.