Jump to content

Bubble-shooter

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had een middag niks te doen, dus dacht ik: Laat ik eens wat maken. Ik ben 1 á 2 ur bezig geweest (lang, maar ik zat ondertussen Runescape te doen) en dit is mijn outcome:

eendeb9eq3.png

Ik heb hier flink mijn best op gedaan, maar ik vind hem zelf niet zo geweldig. Hoe vinden jullie hem?

Bewerkt: door blokcement
Geplaatst:

Hee,

Mooi signature maar er ontbreken nog een paar dingen zoals :

- De rand van je sig zou je beter grijs doen.

- De kleur van je font zou je beter donkerder nemen BV: grijs.

- Je sig is een beetje wazig .

Dit waren mijn punten voor jou en daarom geef ik jou ook een 7,8/10.

Geplaatst:

Dit lijkt op een stock, met een eenvoudige tekst. Het heeft wat van paint weg, en aangezien we dit ook van je gewend zijn ga ik hier dan ook vanuit. Overigens vind ik dat je hiermee enorm vooruit bent gegaan. Het ziet er al een stuk beter uit dan je vorige painters, maar de tekst is 'niet' te lezen, en de stock is een beetje wazig.

Tekst een tikkeltje donkerder, en een border er omheen, en misschien krijg je dan ook nog een punt van me.

Succes!

Pennywise

Geplaatst:
Dit lijkt op een stock, met een eenvoudige tekst. Het heeft wat van paint weg, en aangezien we dit ook van je gewend zijn ga ik hier dan ook vanuit. Overigens vind ik dat je hiermee enorm vooruit bent gegaan. Het ziet er al een stuk beter uit dan je vorige painters, maar de tekst is 'niet' te lezen, en de stock is een beetje wazig.

Tekst een tikkeltje donkerder, en een border er omheen, en misschien krijg je dan ook nog een punt van me.

Succes!

Pennywise

Ik ben het ook met je eens! Maar is hij met paint gemaakt? Want ik herinner me dat je vorige sigs. met paint waren!

RIvel

Geplaatst: (bewerkt)

Succes!

Pennywise

*Hum hum*

Het is niet met Paint gemaakt ;)

En ik heb hem expres zo wazig gemaakt.

Bewerkt: door blokcement
Geplaatst:

Ik vind hem niet echt mooi. De achtergrond is veel te wazig en de tekst pas er ook niet echt goed bij. Wat heb je eigenlijk zelf gemaakt? 5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...